Analityk Marketingowy
BI & Data

Analityk Marketingowy

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

analiza

data analyst

GTM

Mapy ciepła

Enhanced Ecommerce

Universal Analytics

Google Analytics

Data Layer

Mile widziane

GA4

Google Tag Manager

Looker Studio

Meta Ads

Google Ads

BigQuery

supermetrics

LinkedIn Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Irytuje Cię, że klienci nie rozumieją i nie doceniają Twojej pracy oraz bagatelizują jej wpływ na rozwój ich biznesów i chcesz w końcu wykorzystać swoje skille analityczne oraz wiedzę do tego, aby rozwijać ambitne firmy?


Masz dość desperatów, którzy oczekują efektów “na już”, bez czasu na zebranie i analizę danych oraz wyciągnięcie wniosków i marzysz o tym, aby w końcu poprowadzić współprace zgodnie ze swoimi rekomendacjami?


Masz problem z uzyskaniem niezbędnych dostępów, danych lub konkretnych decyzji, ponieważ Twój klient nie traktuje Cię po partnersku i oczekujesz większego zaangażowania i współpracy, w której wszystkim będzie zależeć równie bardzo jak Tobie?


Denerwuje Cię ciągłe odrywanie od pracy i wrzutki, które rozpraszają i chcesz skupić się na analizie i wdrażaniu rekomendacji w życie, bez ciągłego, bezpośredniego kontaktowania się z klientami?


A może po prostu dostrzegasz, że Twoich klientów nie stać na tak dobrą pracę, którą wykonujesz oraz proponowane przez Ciebie rozwiązania i szukasz miejsca, w którym klienci będą chcieli “zapłacić za myślenie”?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy ambitnego Analityka Marketingowego 🔥


Ambitnego, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją - podchodzimy do marketingu klientów strategicznie, holistycznie i na poważnie: planujemy, proponujemy rozwiązania, a następnie dowozimy. Nie ma więc mowy “bylejakości” lub “staniu w miejscu”.


W wielkim skrócie oznacza to, że (w oparciu o dane) tworzymy dla naszych klientów strategie marketingowe złożone z różnych narzędzi, a następnie realizujemy te strategie. Współprace rozpoczynamy od selekcji klientów (pod kątem mentalu i budżetu) i warsztatów strategicznych, na których poznajemy klienta i weryfikujemy jego cele, dzięki czemu zdobędziesz niezbędne informacje, uzyskasz czas niezbędny na zebranie danych i wdrożenie rekomendacji oraz będziesz mieć pewność, że Twoje analityczne podejście zostanie docenione i potraktowane poważnie.

Wszelkie Twoje sugestie i pomysły, które mogą przełożyć się na rozwój biznesów klientów, spotkają się z zainteresowaniem, ponieważ właśnie tego oczekują od nas nasi klienci.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem na to, aby zbierać i analizować dane oraz przygotowywać rekomendacje. Przygotowaniem strategii zajmie się Strateg, prowadzeniem kampanii - ADSowcy, a kontaktem z klientami - PMowie.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Samodzielność w działaniu: od Twojej części planu, przez konfigurację analityki, analizę danych, wnioski oraz rekomendacje,
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Ścisła współpraca z zespołem doświadczonych ADSowców,
  • Partnerska współpraca z ambitnymi klientami, z dużymi budżetami, realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami/usługami,
  • Ciągły rozwój poprzez aktywny udział w warsztatach marketingowych z klientami i poznawanie różnych branż,
  • Rozwijanie wyłącznie projektów długoterminowych (wieloletnie współprace z klientami), których efekty będą napawać Cię dumą,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które z pewnością znasz i się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia),
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z większością klientów jesteśmy na “Ty” - nieformalna relacja),
  • Jasna hierarchia w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowaną pracę (pracujemy na Asanie),
  • Możliwość budowania oraz eksponowania Twojej marki osobistej,
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Częste imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki),
  • Praca na sprzęcie Apple (jeśli zechcesz - po okresie próbnym).


Na czym nam zależy:

  • Aktualna wiedza w zakresie analityki marketingowej (internetowej);
  • Umiejętność implementacji, konfiguracji oraz optymalizacji kodów śledzących: Google Analytics 4, Google Tag Manager, Piksele, API konwersji dla obszarów: Google ADS, Meta ADS, Tiktok ADS, LinkedIn ADS (znajomość paneli reklamowych tych platform) + gotowość do implementacji konwersji do nowych formatów reklamowych;
  • Umiejętność przygotowania i prezentacji raportów w oparciu o dane wyciągnięte z paneli: Universal Analytics, Google Analytics 4, Meta Ads, Google Ads oraz innych wybranych;
  • Umiejętność analizowania ścieżki zakupowej, mapy ciepła, ruchu na stronie internetowej i - na tej podstawie - tworzenia raportów i rekomendacji;
  • Umiejętność wdrażania kodu Enhanced Ecommerce oraz konfiguracji Google Analytics pod kątem sprzedażowym (raporty i przydatne ustawienia);
  • Zaawansowana znajomość programów: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Tag Manager + Looker Studio (tworzenie dashboardów, importowanie danych z panelu ads do Google Spreedsheet);
  • Podstawowa znajomość programów: Meta Ads i Google Ads, a także BigQuery, JavaScript oraz HTML;
  • Umiejętność pracy na Data Layer i rozwiązywania problemów z konwersjami;
  • Zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem (różnymi branżami);
  • Asertywność;
  • Uporządkowana praca oraz umiejętność korzystania z narzędzi, tj. Google Calendar;
  • Znajomość przeprowadzania testów A/B (mile widziana);
  • Znajomość: Supermetrics, Dataslayer (mile widziana).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 20-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: UoP lub B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Rekomendowane oferty

Data Analytics Mentor (part-time)

Nowa
55 - 62 PLN/godz.
Mate academy Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Spreadsheets
Microsoft Power BI
SQL
Nowa