• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówMarketingPerformance (SEM)Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation
    Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation
    Marketing
    ROXART Agency

    Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    digital marketing

    CRM

    analiza

    HubSpot

    empatia

    marketing automation

    B2B marketing

    e-mail marketing

    Mile widziane

    automatyka

    Asana

    AI

    e-commerce

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Czy Twoje ręce opadły już tak nisko, że masz wrażenie, iż zaraz zaczniesz chodzić na czworaka przez liczbę leadów zmarnowanych przez handlowców w Twojej firmie?


    Czy masz dość pracy z ciągle zmieniającymi się priorytetami i brakiem spójnej strategii, gdzie tryb ‘YOLO’ zmusza Cię do nieustannego tłumaczenia się z nierealistycznych oczekiwań? Przybywa Ci siwych włosów i szukasz bardziej poukładanego środowiska do rozwoju?


    Przejadły Ci się wymówki o tym, że wdrożenie profesjonalnych narzędzi jest skomplikowane i kosztowne, więc szukasz miejsca, w którym klient doceni automatyzację marketingu i nie będzie miał problemu, aby w nią zainwestować?


    Czy nie męczy Cię już praca w ciemno bez solidnej bazy danych klientów, czy może lubisz działać po omacku?


    Ile jeszcze wytrzymasz w miejscu, gdzie wsparcie od IT to mit, a rzeczywistość to ciągłe utrudnienia?


    Nie znudziło Ci się już używanie przestarzałych narzędzi marketing automation, które pamiętają czasy dial-upu?


    A może po prostu masz już po dziurki w nosie tłumaczenia, że Twoja praca idzie na marne, bo narzędzia marketing automation nie są zintegrowane z CRM, a dział sprzedaży nie chce współpracować?


    Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj, ponieważ:


    🔥 Szukamy samodzielnego Mid/Sr Specjalisty Marketing Automation 🔥


    Samodzielnego, ponieważ jesteśmy firmą, która bierze marketing klientów w swoje ręce od początku do końca, dlatego weźmiesz udział nie tylko w egzekucji, ale również w etapie opracowania strategii dla klientów.


    W skrócie oznacza to, że na początku każdej współpracy organizujemy warsztaty z klientami, następnie tworzymy strategie i plany marketingowe, a później je dowozimy. Warsztaty są przestrzenią do rekomendowania klientom działań marketingowych, rozwiązań i narzędzi, które uznamy za niezbędne. Dzięki temu zyskasz pewność, że rozwiązania automatyzacji marketingu wyjdą od Ciebie, oczekiwania co do wyników będą realistyczne, a zaangażowanie klienta i działu sprzedaży nie skończy się na obietnicach.

    Będziesz tworzyć kampanie mailingowe, korzystając z solidnych baz kontaktów i platform, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp, itp.

    Wejdziesz w środowisko ROI Hunterów, którzy na pierwszym miejscu stawiają walidację poprzez analizę danych i uzyskany wynik, a nie “widzimisię”. Do tego zyskasz wsparcie doświadczonych speców z różnych działów, włącznie z zawsze chętnym do pomocy działem Dev i Analitykiem.


    Aby lepiej zrozumieć nasze podejście do pracy i nastawienie organizacji, obejrzyj, np. ten podcast:

    https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8


    Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

    To ważne, ponieważ nad całą kampanią czuwać będzie doświadczony Project Manager, zmotywowany do tego, aby dowieźć projekt i dostarczyć Ci wszystko, co niezbędne do działania. Poza tym wszystkie taski są zawsze rozsądnie ułożone w Asanie, a na pokładzie mamy zarówno ludzi od ADS, analityki i wdrożeń developerskich, dzięki czemu każdy wie, kto i czym ma się zająć.


    Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


    Co dostaniesz:

    • Samodzielność w działaniu: od proponowania klientom rozwiązań, po dobór narzędzi, optymalizowanie kampanii, raportowanie, itd.
    • Współpracę z klientami: otwartymi na pomysły, z sensownymi budżetami, zaangażowanymi ludźmi oraz realnymi oczekiwaniami i wartościowymi produktami lub usługami,
    • Realistyczne podejście do postawionych celów, które jesteśmy w stanie osiągnąć jako team (wspólnie),
    • Szansę odpowiedniego zrozumienia firm, dla których poprowadzisz kampanie marketing automation (dzięki warsztatom i zaangażowaniu klienta),
    • Niekończący się rozwój marketingowy i biznesowy wynikający z ambitnymi klientami (różne branże) i doświadczonymi specjalistami (różne działki marketingu),
    • Udział w rozbudowanych, często długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami) projektach marketingowych, których rezultaty będą napawać Cię dumą,
    • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (wiele z nich być może kojarzysz),
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z wieloma klientami mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty”),
    • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
    • Prostą hierarchię w organizacji oraz jasne zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
    • Pracę w firmie nastawionej na ciągłe doskonalenie i upraszczanie (mamy w organizacji Lean Managera),
    • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowany sposób współpracy (projekty prowadzimy na Asanie),
    • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
    • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
    • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
    • Imprezy i spotkania integracyjne,
    • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).


    Na czym nam zależy:

    • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii marketing automation dla e-commere oraz gen-lead (co najmniej 3 lata w agencji/ dziale marketingu firmy/ własnej agencji) wraz z udokumentowanymi sukcesami (ROI Hunting);
    • Umiejętność projektowania, implementacji i optymalizowania kampanii, tj. email marketing, lead nurturing, lead scoring oraz kampanii wielokanałowych, dostosowanych do specyficznych potrzeb klientów;
    • Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi, np. HubSpot, GetResponse, SalesManago, Edrone, Marketo, Pardot, Eloqua, Mailchimp;
    • Umiejętność integrowania narzędzi marketingowych z CRM i innymi systemami klientów w celu zapewnienia spójności danych i automatyzacji procesów;
    • Umiejętność analizy wyników kampanii marketingowych klientów, identyfikowania trendów, wzorców oraz obszarów wymagających optymalizacji;
    • Umiejętność segmentacji bazy danych klientów (segmentacja demograficzna, behawioralna oraz cyklu życia klienta) oraz projektowania ścieżek klienta (customer journey);
    • Umiejętność analitycznego myślenia (rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych);
    • Asertywność i samodzielność;
    • Chęć poznawania nowych przedsiębiorców, branż oraz procesów zakupowych;
    • Zrozumienie i umiejętność wykorzystania języka korzyści;
    • Umiejętność zarządzania swoim czasem (uporządkowana praca, dobra organizacja zadań);
    • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.


    Etapy rekrutacji:

    1. Aplikujesz 📬
    2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
    3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
    4. W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
    5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
    6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
    7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
    8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
    9. Formalizujemy współpracę 📄
    10. Startujemy! 🚀


    Rodzaj umowy: B2B 📜

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

    Wszystkie ofertyRzeszówMarketingPerformance (SEM)Samodzielny Mid/Sr Specjalista Marketing Automation

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Nowa
    Cube GROUP
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Nowa

    PPC Specialist

    Nowa
    1 572 - 2 282 usd
    SmartYou
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    PPC
    Google Ads
    performance marketing
    Nowa

    Google Ads Specialist - Praca Zdalna

    Nowa
    1 648 - 2 282 usd
    digitalk
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    praca w grupie
    kreatywność
    data analyst
    Nowa

    Google Ads Mid Specialist

    Nowa
    Decathlon Sp. zo.o.
    Pruszków
    prowadzenie projektów
    Google Ads
    analityczne myślenie
    Nowa

    Creative Project Coordinator

    Nowa
    DDB Warszawa
    Pruszków
    digital marketing
    organizacja pracy
    account manager
    Nowa