Masz wrażenie, że drugie imię Twojego przełożonego powinno brzmieć „mikromanagement”, ponieważ być może się nie zna, ale za to ingeruje w każdą kampanię i kontroluje każdą wydaną złotówkę, dlatego szukasz zmiany i chcesz trafić do miejsca, w którym zyskasz zaufanie i prawdziwie wolną rękę w działaniu?
Wkurza Cię presja na natychmiastowe wyniki kampanii oraz brak zrozumienia, że optymalizacja to proces, a nie magia, dlatego szukasz firmy, w której będziesz mieć przestrzeń do swobodnego testowania, eksperymentowania i walidowania efektów swoich działań?
Męczy Cię rola Salomona i ciągłe tłumaczenie się z wyników, gdy wiesz, że od początku brakowało budżetu, a mimo tego odpowiedzialność i tak spada na Ciebie, dlatego szukasz miejsca, w którym będziesz realizować kampanie na jasno określonych, rozsądnych budżetach i pokażesz pełnię swoich możliwości?
Brak strategii i szerszego spojrzenia na kampanie rozbija Twoją pracę i utrudnia osiąganie satysfakcjonujących wyników, dlatego szukasz środowiska, w którym wyniki będą zależeć nie tylko od ADSów, a kampanie będą częścią przemyślanej całości, dzięki czemu Twoja praca będzie miała jasno określony sens i cel?
Masz już dość sytuacji, w której regularnie dowozisz obiecane wyniki, lecz w zamian klienci nie płacą terminowo lub nagle rezygnują ze współpracy, zmuszając Cię do ciągłego szukania nowych projektów, dlatego chcesz znaleźć miejsce, gdzie skupisz się na skutecznych kampaniach, a nie na ciągłym szarpaniu się z klientami?
Czujesz, że rola jednoosobowej armii, w której samodzielnie robisz wszystko od ustawienia kampanii, przez kreację aż po analitykę, ogranicza Twój rozwój i skalowanie kampanii, dlatego szukasz zespołu, w którym każdy zajmuje się swoją specjalizacją, a Ty skoncentrujesz się na tym, na czym znasz się najlepiej?
A może przytłacza Cię nadmiar kampanii, przez który nie masz już czasu na ich dokładną optymalizację albo przeciwnie – pracujesz ciągle na jednym projekcie i czujesz, że zawodowo stoisz w miejscu, dlatego szukasz firmy, w której ilość pracy będzie optymalna, umożliwiając Ci systematyczny rozwój na zdrowych zasadach?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy metodycznego i samodzielnego Google ADS Specjalisty 🔥
Metodycznego, ponieważ dołączysz do zespołu, w którym będziesz progresować wyniki, a nie czynić cuda, więc Twoje systematyczne podejście poparte danymi, testami i realnymi warunkami kampanii będzie owocowało lepszą współpracą i przyjemniejszym flow z zespołem.
Samodzielnego, ponieważ autonomia w działaniu, w połączeniu z procesowym podejściem do współpracy w ROXART, pozwoli Ci wyciągnąć maksimum z kampanii, które poprowadzisz.
Uważasz, że wszystko to brzmi interesująco i chcesz dowiedzieć się więcej?
W takim razie opowiem Ci, czym będziesz się zajmować, jaką rolę będziesz pełnić i co do tej pory wypracowaliśmy, aby ułatwić Ci skuteczne prowadzenie kampanii 🤝
W wielkim skrócie: jako agencja marketingowa 360 jesteśmy nastawieni na to, aby wybierać z rynku odpowiednich klientów i dowozić im zadowalające wyniki biznesowe. Kierując się zasadą ”trust in process” doprowadziliśmy współpracę z klientami niemal do niezawodności i przewidywalności, co uwolniło potencjał naszego zespołu i pozwoliło powtarzalnie uzyskiwać pozytywne ROI na projektach.
Model współpracy zbudowaliśmy w taki sposób, aby wykluczyć obietnice nie do dowiezienia - każdą współpracę rozpoczynamy od warsztatów, następnie ustalamy realne cele sprzedażowe, powstaje strategia z konkretnym action planem (szczegółowo rozpisana w Asanie) i krok po kroku ją realizujemy. Nie ma tu miejsca na roszczeniowych klientów czy kampanie typu “coś z niczego” lub “na wczoraj”.
W praktyce oznacza to, że warsztaty na starcie współpracy umożliwią Ci nie tylko lepiej poznać biznes klienta od środka, ale również pozwolą na wymianę pomysłów z zespołem i sprawią, że Twoje kampanie będą stanowić przemyślaną, integralną część całej strategii marketingowej 🧠.
Dzięki klasyfikacji, która ma miejsce przy już pierwszym kontakcie z klientem, nie dopuszczamy do współpracy klientów bez budżetu, więc będziesz prowadzić kampanię wyłącznie dla firm, które na to stać, na zarekomendowanych przez Ciebie kwotach albo dopasowanych do limitu celach sprzedażowych.
W bieżącej pracy swoje decyzje oprzesz na testach i danych, a nie przypuszczeniach i wyssanych z palca obietnicach klientów. Model współpracy zbudowaliśmy w taki sposób, aby dobrać portfel klientów do Twoich możliwości, również czasowych, co da Ci przestrzeń do przemyślanego i efektywnego działania.
Zyskasz autonomię nie tylko w prowadzeniu, ale również w proponowaniu strategii na kampanię - model współpracy, w który Cię wprowadzimy, opracowaliśmy w taki sposób, aby na etapie strategicznym klienci chętnie słuchali Twoich trafnych rekomendacji i dopasowali się do wytycznych 💡.
Mamy w firmie doświadczoną Lean Manager i stale poprawiamy procesy, aby wartość, wydajność i komfort pracy w każdym dziale firmy systematycznie wzrastały, dlatego Twoje spostrzeżenia będą mile widziane nie tylko w kontekście kampanii. Nikt nie ma wyłączności na rację, dlatego zyskasz bezpośredni wpływ na kształt całego procesu współpracy.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz, jakie wartości są w ROXART ważne i z jakimi klientami będziesz współpracować, rekomenduję Ci zajrzeć na nasz kanał podcastowy na YouTube:
https://www.youtube.com/@roihunters.studio/videos
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ zajmiesz się:
Za zadania takie, jak:
odpowiedzialne są w firmie inne osoby. Dzięki temu zyskasz czas na to, aby dobrze przemyśleć i dopracować kampanie i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przekładać się na lepsze wyniki u klientów 📈
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Etapy rekrutacji:
Rodzaj umowy: B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Rekomendowane oferty