Oferty
Specjalista Google ADS
Nowa

Specjalista Google ADS

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Google Data Studio

Google Tag Manager

B2B marketing

Google Search Console

Google Analytics

Google Ads

e-commerce

Mile widziane

doradztwo

Facebook Ads

analiza

empatia

ChatGPT

AI

badanie rynku

Claude AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz wrażenie, że drugie imię Twojego przełożonego powinno brzmieć „mikromanagement”, ponieważ być może się nie zna, ale za to ingeruje w każdą kampanię i kontroluje każdą wydaną złotówkę, dlatego szukasz zmiany i chcesz trafić do miejsca, w którym zyskasz zaufanie i prawdziwie wolną rękę w działaniu?


Wkurza Cię presja na natychmiastowe wyniki kampanii oraz brak zrozumienia, że optymalizacja to proces, a nie magia, dlatego szukasz firmy, w której będziesz mieć przestrzeń do swobodnego testowania, eksperymentowania i walidowania efektów swoich działań?


Męczy Cię rola Salomona i ciągłe tłumaczenie się z wyników, gdy wiesz, że od początku brakowało budżetu, a mimo tego odpowiedzialność i tak spada na Ciebie, dlatego szukasz miejsca, w którym będziesz realizować kampanie na jasno określonych, rozsądnych budżetach i pokażesz pełnię swoich możliwości?


Brak strategii i szerszego spojrzenia na kampanie rozbija Twoją pracę i utrudnia osiąganie satysfakcjonujących wyników, dlatego szukasz środowiska, w którym wyniki będą zależeć nie tylko od ADSów, a kampanie będą częścią przemyślanej całości, dzięki czemu Twoja praca będzie miała jasno określony sens i cel?


Masz już dość sytuacji, w której regularnie dowozisz obiecane wyniki, lecz w zamian klienci nie płacą terminowo lub nagle rezygnują ze współpracy, zmuszając Cię do ciągłego szukania nowych projektów, dlatego chcesz znaleźć miejsce, gdzie skupisz się na skutecznych kampaniach, a nie na ciągłym szarpaniu się z klientami?


Czujesz, że rola jednoosobowej armii, w której samodzielnie robisz wszystko od ustawienia kampanii, przez kreację aż po analitykę, ogranicza Twój rozwój i skalowanie kampanii, dlatego szukasz zespołu, w którym każdy zajmuje się swoją specjalizacją, a Ty skoncentrujesz się na tym, na czym znasz się najlepiej?


A może przytłacza Cię nadmiar kampanii, przez który nie masz już czasu na ich dokładną optymalizację albo przeciwnie – pracujesz ciągle na jednym projekcie i czujesz, że zawodowo stoisz w miejscu, dlatego szukasz firmy, w której ilość pracy będzie optymalna, umożliwiając Ci systematyczny rozwój na zdrowych zasadach?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:


🔥 Szukamy metodycznego i samodzielnego Google ADS Specjalisty 🔥


Metodycznego, ponieważ dołączysz do zespołu, w którym będziesz progresować wyniki, a nie czynić cuda, więc Twoje systematyczne podejście poparte danymi, testami i realnymi warunkami kampanii będzie owocowało lepszą współpracą i przyjemniejszym flow z zespołem.


Samodzielnego, ponieważ autonomia w działaniu, w połączeniu z procesowym podejściem do współpracy w ROXART, pozwoli Ci wyciągnąć maksimum z kampanii, które poprowadzisz.


Uważasz, że wszystko to brzmi interesująco i chcesz dowiedzieć się więcej?


W takim razie opowiem Ci, czym będziesz się zajmować, jaką rolę będziesz pełnić i co do tej pory wypracowaliśmy, aby ułatwić Ci skuteczne prowadzenie kampanii 🤝


W wielkim skrócie: jako agencja marketingowa 360 jesteśmy nastawieni na to, aby wybierać z rynku odpowiednich klientów i dowozić im zadowalające wyniki biznesowe. Kierując się zasadą ”trust in process” doprowadziliśmy współpracę z klientami niemal do niezawodności i przewidywalności, co uwolniło potencjał naszego zespołu i pozwoliło powtarzalnie uzyskiwać pozytywne ROI na projektach.

Model współpracy zbudowaliśmy w taki sposób, aby wykluczyć obietnice nie do dowiezienia - każdą współpracę rozpoczynamy od warsztatów, następnie ustalamy realne cele sprzedażowe, powstaje strategia z konkretnym action planem (szczegółowo rozpisana w Asanie) i krok po kroku ją realizujemy. Nie ma tu miejsca na roszczeniowych klientów czy kampanie typu  “coś z niczego” lub “na wczoraj”.


W praktyce oznacza to, że warsztaty na starcie współpracy umożliwią Ci nie tylko lepiej poznać biznes klienta od środka, ale również pozwolą na wymianę pomysłów z zespołem i sprawią, że Twoje kampanie będą stanowić przemyślaną, integralną część całej strategii marketingowej 🧠.


Dzięki klasyfikacji, która ma miejsce przy już pierwszym kontakcie z klientem, nie dopuszczamy do współpracy klientów bez budżetu, więc będziesz prowadzić kampanię wyłącznie dla firm, które na to stać, na zarekomendowanych przez Ciebie kwotach albo dopasowanych do limitu celach sprzedażowych.


W bieżącej pracy swoje decyzje oprzesz na testach i danych, a nie przypuszczeniach i wyssanych z palca obietnicach klientów. Model współpracy zbudowaliśmy w taki sposób, aby dobrać portfel klientów do Twoich możliwości, również czasowych, co da Ci przestrzeń do przemyślanego i efektywnego działania.


Zyskasz autonomię nie tylko w prowadzeniu, ale również w proponowaniu strategii na kampanię - model współpracy, w który Cię wprowadzimy, opracowaliśmy w taki sposób, aby na etapie strategicznym klienci chętnie słuchali Twoich trafnych rekomendacji i dopasowali się do wytycznych 💡.


Mamy w firmie doświadczoną Lean Manager i stale poprawiamy procesy, aby wartość, wydajność i komfort pracy w każdym dziale firmy systematycznie wzrastały, dlatego Twoje spostrzeżenia będą mile widziane nie tylko w kontekście kampanii. Nikt nie ma wyłączności na rację, dlatego zyskasz bezpośredni wpływ na kształt całego procesu współpracy.


Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz, jakie wartości są w ROXART ważne i z jakimi klientami będziesz współpracować, rekomenduję Ci zajrzeć na nasz kanał podcastowy na YouTube:

https://www.youtube.com/@roihunters.studio/videos


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ zajmiesz się:

  • opracowaniem strategii kampanii reklamowych,
  • konfiguracją i uruchomieniem kampanii Google ADS (jeżeli zechcesz, również inne platformy, np. Meta ADS, TikTok ADS, YouTube ADS lub inne social ADS),
  • ustaleniem i alokacją budżetów,
  • monitorowaniem wskaźników oraz analizą wyników,
  • testowaniem i wdrażaniem zmian (optymalizacja),
  • tworzeniem i zarządzaniem strukturą kont reklamowych,
  • współpracą przy opracowaniu grup docelowych, lejków sprzedażowych i strategii marketingowej,
  • współpracą z resztą zespołu.


Za zadania takie, jak:

  • analityka,
  • przygotowanie treści,
  • przygotowanie grafik,
  • wdrożenia developerskie,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • opracowanie całej strategii marketingowej,
  • prowadzenie projektu + kontakt z klientem,
  • reklamacje,
  • sprawy techniczne

odpowiedzialne są w firmie inne osoby. Dzięki temu zyskasz czas na to, aby dobrze przemyśleć i dopracować kampanie i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przekładać się na lepsze wyniki u klientów 📈


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Autonomię w działaniu i zaufanie do Twoich kompetencji 🫵,
  • Regularny feedback ze strony działu strategicznego, który ułatwi Ci optymalizowanie kampanii,
  • Kluczowy wpływ na strategie marketingowe klientów (budowane w oparciu o sprawdzony framework warsztatowy) oraz pracę na zrozumiałych założeniach strategicznych,
  • Wolną rękę w testowaniu rozwiązań i ustalaniu budżetów z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach,
  • Komfortowe budżety reklamowe do dyspozycji oraz progresywne podejście do osiąganych wyników (trust in process),
  • Otwartość innych, doświadczonych specjalistów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Ilość klientów optymalnie dopasowaną do Twoich możliwości,
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z większością klientów przejdziesz na “Ty” – nieformalna relacja) 💫,
  • Jasną strukturę w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,
  • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowaną pracę (pracujemy na Asanie),
  • Pracę w procesowym środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągłe ulepszanie (lean) oraz korzystanie z sprawdzonych standardów,
  • Skuteczny dział wdrożenia prowadzony przez doświadczonych Project Managerów, którzy znają się na swojej robocie i biorą za nią odpowiedzialność 👔,
  • Niekończący się rozwój Twoich skilli biznesowo-marketingowych dzięki współpracy z świadomymi i zaangażowanymi przedsiębiorcami,
  • Możliwość rozwijania projektów długoterminowych, które będą napawać Cię dumą i którymi z pewnością pochwalisz się rodzinie i znajomym,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które być może znasz i na pewno się w nie wkręcisz (pracujemy z klientami z różnych branż),
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii Google ADS dla e-commere oraz pod kątem generowania leadów (co najmniej 3 lata doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń kampanii 💡,
  • Doświadczenie agencyjne i/lub freelancerskie (co najmniej 1 rok doświadczenia),
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii z budżetem miesięcznym 70K+,
  • Umiejętność obsługi narzędzi, tj. Google Merchant Center, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google ADS Editor,
  • Podstawowa umiejętność analizy danych w Google ADS i Google Analytics,
  • Doświadczenie w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Asana, Monday, Jira, ClickUp,
  • Empatia i umiejętność pracy na insightach konsumenckich 🎯,
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści,
  • Silne nastawienie na osiąganie wyników, współpracę zespołową i samorozwój,
  • Dobra organizacji pracy, zadaniowość oraz terminowość,
  • Samodzielność, asertywność oraz umiejętność wyciągania wniosków 💥,
  • Podstawowe doświadczenie i chęć rozwoju w obszarze AI,
  • Umiejętność korzystania lub chęć rozwoju w korzystaniu z innych platform reklamowych, np. Meta ADS, Tik Tok ADS, LinkedIn ADS (mile widziane),
  • Doświadczenie w sprzedaży lub w współpracy ze sprzedażą (mile widziane),
  • Doświadczenie w pracy na trackerze czasu, np. Everhour, Clockify (mile widziane),
  • Chęć holistycznego poszerzania wiedzy marketingowej (mile widziane),
  • Umiejętności budowania dashboardów (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Rekomendowane oferty

Performance Marketing / PPC Specialist

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
AdLike Sp. z o. o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Google Analytics
LinkedIn Ads
Nowa

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
umiejętności analityczne
tworzenie raportów
Nowa

Specjalista Facebook/Meta Ads w AdEverest

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Adeverest
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
PPC
Facebook Ads
Nowa

Performance Marketing Specialist

Nowa
5 980 - 8 720 PLN/mies.
adcookie sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Meta Ads
paid media
Nowa

Doświadczony Specjalista Facebook Ads

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Adbrainiacs
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
marketing
Facebook Ads
Nowa