Property Group Sp. z o.o.
RynekPierwotny.pl to największa wyszukiwarka nowych mieszkań i domów w Polsce. Nasz portal tworzą energiczni i ambitni ludzie, z których każdy ma wpływ na rozwój firmy.
Aplikuj, jeśli chcesz przenieść swoją karierę na wyższy poziom 😉
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze wymagania:
- doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu i optymalizacji kampanii efektywnościowych (Google Ads i Facebook Ads, atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu Microsoft Ads),
- umiejętności prowadzenia kampanii, które przynoszą wyniki nie tylko w raportach (optymalizacja profit-driven),
- umiejętność pracy z dużą ilością kampanii równocześnie (zbiorcze zarządzanie działaniami),
- bycie na czasie ze zmianami w systemach reklamowych (np. kampanie Pmax),
- doświadczenie w pracy z niestandardowym feedem danych,
- mocne analityczne umiejętności (trzeba lubić excela) - musisz wiedzieć gdzie szukać i rozumieć niuanse, które wpływają na sukces kampanii efektywnościowych,
- znajomość narzędzi związanych z szeroko pojętym digital marketingiem, w tym również GA4 i GTM,
- umiejętność zarządzania projektami od pomysłu przez implementację aż po weryfikację efektów- często Twoje pomysły związane z usprawnieniem kampanii będą wpływały na zadania innych zespołów, więc będziesz musiał(a) skoordynować te działania,
- samodzielności i efektywności w organizacji pracy,
- nastawienia na realizację celów oraz chęć do podejmowania inicjatywy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych tak, żeby mieć pewność, że pozyskujemy największą możliwą pulę leadów przy zachowaniu odpowiedniego CPL i jakości kampanii,
- zarządzanie budżetem i kierunkami rozwoju kanałów efektywnościowych w odniesieniu do planu marketingowego i jasno sprecyzowanych celów,
- raportowanie efektywności kampanii i budowanie rekomendacji na podstawie analizy wyników,
- tworzenie rekomendacji i współpraca przy kampaniach brandowych oraz wdrażaniu strategii marki w innych kanałach,
- poszukiwanie możliwości rozszerzenia działań performance wśród nowych kanałów,
- tworzenie harmonogramów testów i weryfikacja hipotez, służących optymalizacji kampanii,
- realizacja kampanii o różnorodnych celach, wspierających inne działania z zakresu digital marketingu,
- implementacja i monitorowanie poprawności gromadzenia danych w trackingach systemów reklamowych,
- współpraca z innymi działami (dział produktu, IT, dział kreatywny, dział handlowy, dział analityki) w celu wdrożenia usprawnień służących zwiększeniu efektywności kampanii.
Oferujemy Ci:
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- najlepszą atmosferę pracy,
- trzynastki,
- codziennie świeże owoce i warzywa bez limitów,
- współpracę z energicznym i profesjonalnym zespołem,
- możliwość rozwoju w ramach firmy,
- lokalizację biura nieprzyzwoicie blisko stacji metra Wierzbno,
- opiekę medyczną oraz karta sportową,
- nagrody jubileuszowe,
- pracę dla lidera w branży nowych nieruchomości,
- pracę dla polskiej firmy istniejącej od 16 lat i z szerokimi aspiracjami.
Tylko osoby zainteresowane i jednocześnie spełniające nasze wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).