Customer Support Specialist (with Sales)

5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Customer Support Specialist (with Sales)

Obsługa klienta

Wielicka 28B/C, Kraków

S-Labs

Pełny etat
UoP, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
5 500 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

CRM
PrestaShop
obsługa klienta
sprzedaż

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

język francuski
język niemiecki
e-commerce

Opis stanowiska

Tytuł roli: Customer Support Specialist (with Sales)


UoP - 5500 - 6000 zł brutto + system premiowy 

UZ - 5500 - 6000 zł brutto + system premiowy 


  • Lokalizacja: Kraków

  • Wymiar etatu: cały 

  • Praca: stacjonarna w Krakowie + 1 dzień zdalnie

  • Praca od zaraz


O S-LABS

S-Labs to innowacyjna firma z branży Smart Home, tworząca rozwiązania, które realnie zmieniają sposób, w jaki ludzie korzystają z energii i zarządzają swoimi mieszkaniami🏡Naszym flagowym produktem jest Appartmenowoczesny system automatyki mieszkaniowej, który wspiera deweloperów w oferowaniu inteligentnych i bardziej ekologicznych budynków. Z roku na rok rośniemy, a nasze rozwiązania są obecne w coraz większej liczbie nowych inwestycji mieszkaniowych w całej Polsce. Za tym sukcesem stoi 40-osobowy zespół – zaangażowanych, otwartych i ambitnych ludzi, którzy wspierają się wzajemnie i wspólnie budują coś wyjątkowego. W S-Labs wierzymy, że sukces to wynik połączenia technologii, partnerskiej współpracy i dobrej energii w zespole. Jeśli myślisz o pracy, w której możesz naprawdę coś zbudować – zapraszamy do S-Labs na długofalową współpracę.(Website link).


🤔Dlaczego teraz szukamy Ciebie?

Nasz flagowy produkt Appartme zdobywa rynek, co przekłada się na dynamiczny wzrost liczby klientów B2B i B2C, którzy potrzebują wsparcia. Chcemy, aby każdy czuł się u nas zaopiekowany, a dodatkowo mamy w planach mocny start z e-commerce – dlatego właśnie teraz szukamy kogoś takiego jak Ty.


🤠Czym będziesz się zajmować?

Jako Customer Support Specialist będziesz dbał o najwyższą jakość customer experience na każdym etapie kontaktu z naszą firmą, od zapytania po obsługę posprzedażową.

 Twoje codzienne obowiązki będą obejmować:

  • Będziesz głównym punktem kontaktu dla klientów B2C i B2B (telefon, mail, CRM Bitrix).

  • Zadbasz o ich pozytywne doświadczenia, od zapytania po obsługę posprzedażową.

  • Zbierzesz i przekażesz feedback od klientów do zespołów produktowych.

  • Będziesz monitorować realizację zamówień, płatności i dostawy (Presta, Apilo, Subiekt).

  • Zajmiesz się koordynacją reklamacji i zwrotów, współpracując blisko z działem technicznym i księgowością.

  • Wesprzesz zespół w bieżących działaniach, np. przygotowując bazy klientów czy raporty sprzedażowe.

  • Pomożesz w obsłudze kampanii mailowych i wyszukiwaniu nowych leadów.

  • Będziesz wspierać zespół w tworzeniu materiałów (np. opisy instrukcji, produktów).


🟣Czego oczekujemy?

  • Doświadczenie w obsłudze systemów CRM (preferowane Presta, Bitrix, Subiekt, Apilo).

  • Doświadczenie w telefonicznej lub mailowej sprzedaży lub obsłudze klientów B2C/B2B.

  • Dobra znajomość j angielskiego (B2 -C1)

  • Bardzo dobrej znajomości j. polskiego (C1-C2)

  • Samodzielność, otwartość i umiejętność pracy w zespole. 

  • Silnej motywacji do samodoskonalenia i chęci poszerzania wiedzy.

✅Mile widziane:

  • Znajomość branży e-commerce i jej dynamiki.

  • Znajomość innych języków obcych  (niemiecki, francuski) będzie dodatkowym atutem


Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

Potrafisz łączyć proaktywne podejście i zaangażowanie z umiejętnością pracy zespołowej. Cenimy samodzielność, dokładność i bardzo dobrą organizację pracy, a także otwartość na zmiany i gotowość do ciągłego uczenia się w dynamicznym, rozwijającym się środowisku.


🤝Co oferujemy?

  • Pracę z technologią przyszłości (Smart Home/IoT) i duży wpływ na rozwój innowacyjnego produktu Appartme oraz całej firmy.

  • Duże możliwości rozwoju zawodowego.

  • Przejrzysty system premiowy (miesięczny/kwartalny).

  • Kompleksowe wdrożenie ze szkoleniami (produktowymi, technicznym, narzędziowym)

  • Dzielenie się wiedzą i wsparcie wewnątrz zespołu

  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, nauka języka angielskiego.

  • Kulturę pracy opartą na zaufaniu i otwartej komunikacji, gdzie liczy się współpraca i wsparcie zespołu.


Szukamy osoby, która chce dołączyć do nas na dłużej⏳ – takiej, w którą zainwestujemy nasz czas, wiedzę i wsparcie, by mogła się rozwijać razem z firmą.W zamian oczekujemy zaangażowania, samodzielności i efektywności w działaniu, które pozwolą nam osiągać wspólne cele.

Zapraszamy do długofalowej współpracy! Aplikuj już teraz!

Wymagane umiejętności

CRM
PrestaShop
obsługa klienta
sprzedaż

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

język francuski
język niemiecki
e-commerce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 29.10.2025

Customer Support Specialist (with Sales)

5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Customer Support Specialist (with Sales)

Wielicka 28B/C, Kraków

S-Labs

5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez S-Labs Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby bieżącego proc... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.