Koordynator Zespołu
Obsługa klienta

Koordynator Zespołu

Zabrze
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Nie wahamy się używać sformułowania, iż jako S8 świadczymy bezkonkurencyjne outsourcingowe centrum obsługi dla Naszych Klientów. Aktualnie nadal rozwijamy się i do naszych szeregów poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Koordynatora Zespołu.

Miejsce pracy: Zabrze

Główne zadania:  

  • Odpowiedzialność za podległy zespół w tym motywację oraz wyniki sprzedażowe,
  • Stałe podnoszenie kompetencji zespołu: rozwijanie umiejętności oraz wiedzy,
  • Utrzymywanie kluczowych wskaźników niezbędnych do funkcjonowania projektu,
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy,
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Oczekiwania:  

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w Contact Center ukierunkowanym na sprzedaż, obsługę klienta,
  • Komunikatywność na poziomie pracownik-przełożony / partner-klient,
  • Elastyczność w pracy oraz działaniu,
  • Język angielski na poziomie B1/B2.

Oferujemy: 

  • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + system dodatków),
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Świadczenia: ubezpieczenie grupowe, karta Medicover Sport,
  • Miejsce pracy - Centrum Zabrza.