Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Nie wahamy się używać sformułowania, iż jako S8 świadczymy bezkonkurencyjne outsourcingowe centrum obsługi dla Naszych Klientów. Aktualnie nadal rozwijamy się i do naszych szeregów poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Koordynatora Zespołu.
Miejsce pracy: Zabrze
Główne zadania:
- Odpowiedzialność za podległy zespół w tym motywację oraz wyniki sprzedażowe,
- Stałe podnoszenie kompetencji zespołu: rozwijanie umiejętności oraz wiedzy,
- Utrzymywanie kluczowych wskaźników niezbędnych do funkcjonowania projektu,
- Budowanie dobrego wizerunku firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy.
Oczekiwania:
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w Contact Center ukierunkowanym na sprzedaż, obsługę klienta,
- Komunikatywność na poziomie pracownik-przełożony / partner-klient,
- Elastyczność w pracy oraz działaniu,
- Język angielski na poziomie B1/B2.
Oferujemy:
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + system dodatków),
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- Świadczenia: ubezpieczenie grupowe, karta Medicover Sport,
- Miejsce pracy - Centrum Zabrza.