Customer Service Representative (Specjalista ds. Obsługi Klienta)
Komitetu Obrony Robotników 48, Warszawa
Safic-Alcan
Safic-Alcan jest francuskim dystrybutorem substancji chemicznych, którego historia sięga roku 1847. W Polsce od 15 lat dostarczamy specjalistyczne surowce do różnych gałęzi przemysłowych m. in. farb, lakierów, tworzyw sztucznych, gumy, oraz także do przemysłu kosmetycznego, farmaceutycznego, suplementów diety, chemii gospodarczej
Nazwa stanowiska: Customer Service Representative (Specjalista ds. Obsługi Klienta)
Szukamy osoby, której nie są obce:
Orientacja na cel – potrzebujemy osoby, która potrafi myśleć perspektywicznie i planować swoje działania ustalając priorytety
Skrupulatność – chcemy, żeby ta osoba była dokładna i zapobiegliwa
Potrzeba rozwoju – człowiek uczy się całe życie i musisz mieć tego świadomość. Bardzo docenimy u Ciebie chęci do doskonalenia swoich umiejętności. Szukamy zaangażowania i siły, które pomogą w pokonywać trudności w codziennej pracy
Elastyczności i dobrej organizacji pracy – ufamy, że jesteś otwarty na zmiany, a jednocześnie na tyle zorganizowany, że posiadasz umiejętność zarzadzania sobą i zmianą w czasie
Otwartość – ufamy, ze lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać. Jeżeli cenisz sobie satysfakcję z dobrze wykonanej pracy, to jesteś właśnie takim typem osoby jakiej szukamy
Umiejętność pracy w zespole – jesteśmy bardzo zgranym zespołem osób, które przede wszystkim chcą ze sobą pracować, a czasem także spędzać czas po pracy. Chcielibyśmy, żebyś czuł się z nami komfortowo i razem z nami budował przyjazne środowisko pracy
Jeżeli dodatkowo masz wykształcenie wyższe, znasz język angielski, posiadasz doświadczenie w podobnej pracy i chęć rozwijania się przez dłuższy czas w jednej organizacji - to właśnie na Ciebie czekamy 😊
Główne obowiązki:
• Realizacja zamówień składanych przez klientów biznesowych na towary sprowadzane z zagranicy (przede wszystkim Europa, Azja)
• Kontakt z dostawcami zagranicznymi (głównie kwestie logistyczne)
• Kontakt z klientami krajowymi (głównie realizacja zamówień od strony logistycznej)
• Koordynowanie zamówień sprzedażowych i zakupowych
• Współpraca z działami handlowymi
• Kontakt z firmami transportowymi
• Organizacja transportów, odpraw i tłumaczeń
• Rejestracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,
• Tłumaczenia;
• Komunikacja i współpraca ze wszystkimi działami firmy
• A także ogarnianie wielu niespodziewanych „atrakcji”, które lubią wyskakiwać w międzyczasie 😉
Co oferujemy:
· Umowę o pracę na czas określony (1,5 roku)
• Rozwój zawodowy w firmie międzynarodowej
• Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia merytoryczne
• Motywujący system wynagrodzeń
• Umowę o pracę oraz narzędzia pracy konieczne do wykonywania obowiązków
• Pracę w nowoczesnym, komfortowym budynku niedaleko lotniska Okęcie
• Prywatna opiekę medyczną, system MyBenefit
• Nieformalną atmosferę pracy bez biznesowego dress-code’u