Customer Service Representative (Specjalista ds. Obsługi Klienta)

Customer Service Representative (Specjalista ds. Obsługi Klienta)

Logistyka

Komitetu Obrony Robotników 48, Warszawa

Safic-Alcan

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service
administracja
logistyka
obsługa klienta

Opis stanowiska

Safic-Alcan jest francuskim dystrybutorem substancji chemicznych, którego historia sięga roku 1847. W Polsce od 15 lat dostarczamy specjalistyczne surowce do różnych gałęzi przemysłowych m. in. farb, lakierów, tworzyw sztucznych, gumy, oraz także do przemysłu kosmetycznego, farmaceutycznego, suplementów diety, chemii gospodarczej

 

Nazwa stanowiska: Customer Service Representative (Specjalista ds. Obsługi Klienta)

 

Szukamy osoby, której nie są obce:

Orientacja na cel – potrzebujemy osoby, która potrafi myśleć perspektywicznie i planować swoje działania ustalając priorytety

Skrupulatność – chcemy, żeby ta osoba była dokładna i zapobiegliwa

Potrzeba rozwoju – człowiek uczy się całe życie i musisz mieć tego świadomość. Bardzo docenimy u Ciebie chęci do doskonalenia swoich umiejętności. Szukamy zaangażowania i siły, które pomogą w pokonywać trudności w codziennej pracy

Elastyczności i dobrej organizacji pracy – ufamy, że jesteś otwarty na zmiany, a jednocześnie na tyle zorganizowany, że posiadasz umiejętność zarzadzania sobą i zmianą w czasie

Otwartość – ufamy, ze lubisz ludzi i potrafisz z nimi rozmawiać. Jeżeli cenisz sobie satysfakcję z dobrze wykonanej pracy, to jesteś właśnie takim typem osoby jakiej szukamy

Umiejętność pracy w zespole – jesteśmy bardzo zgranym zespołem osób, które przede wszystkim chcą ze sobą pracować, a czasem także spędzać czas po pracy. Chcielibyśmy, żebyś czuł się z nami komfortowo i razem z nami budował przyjazne środowisko pracy

Jeżeli dodatkowo masz wykształcenie wyższe, znasz język angielski, posiadasz doświadczenie w podobnej pracy i chęć rozwijania się przez dłuższy czas w jednej organizacji - to właśnie na Ciebie czekamy 😊

Główne obowiązki:

• Realizacja zamówień składanych przez klientów biznesowych na towary sprowadzane z zagranicy (przede wszystkim Europa, Azja)

• Kontakt z dostawcami zagranicznymi (głównie kwestie logistyczne)

• Kontakt z klientami krajowymi (głównie realizacja zamówień od strony logistycznej)

• Koordynowanie zamówień sprzedażowych i zakupowych

• Współpraca z działami handlowymi

• Kontakt z firmami transportowymi

• Organizacja transportów, odpraw i tłumaczeń

• Rejestracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,

• Tłumaczenia;

• Komunikacja i współpraca ze wszystkimi działami firmy

• A także ogarnianie wielu niespodziewanych „atrakcji”, które lubią wyskakiwać w międzyczasie 😉


Co oferujemy:

· Umowę o pracę na czas określony (1,5 roku)

• Rozwój zawodowy w firmie międzynarodowej

• Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia merytoryczne

• Motywujący system wynagrodzeń

• Umowę o pracę oraz narzędzia pracy konieczne do wykonywania obowiązków

• Pracę w nowoczesnym, komfortowym budynku niedaleko lotniska Okęcie

• Prywatna opiekę medyczną, system MyBenefit

• Nieformalną atmosferę pracy bez biznesowego dress-code’u

Oferta dodana: 26.08.2025
Lokalizacja biura