Klub Fikołki to najszybciej rozwijająca się sieć centrów rozrywki i edukacji w Polsce- obecnie 21 lokalizacji oraz 14 lokalizacji Bajkowego Labiryntu.
Zapewniamy rozwój zawodowy, przyjazną atmosferę pracy i możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach – od organizacji urodzin tematycznych po sezonowe półkolonie. Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i mnóstwo satysfakcji, dołącz do naszego zespołu i stań się częścią radości, jaką dajemy naszym gościom każdego dnia!
Twój zakres obowiązków
- Realizacja celów sprzedażowych i kosztowych w Klubie Fikołki
- Bieżąca analiza wyników, wyciąganie wniosków i przedstawianie propozycji rozwiązań poprawiających efektywność
- Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz wysoki poziom satysfakcji klienta
- Zarządzanie zespołem pracowników, w tym przydzielanie zadań, nadzorowanie oraz kontrola efektów pracy
- Tworzenie grafiku dla podległego zespołu przy utrzymaniu założeń budżetowych
- Zarządzanie budżetem kosztowym i przychodowym
- Kontrola stanu technicznego konstrukcji i urządzeń – ścisła współpraca z działem technicznym
- Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Umiejętność budowania stabilnego i skutecznego zespołu
- Doświadczenie w pracy ze wskaźnikami KPI
- Zorientowanie na klienta i umiejętność budowania pozytywnych relacji
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania szybkich decyzji
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Gotowość do nauki
- Zaświadczenie o niekaralności
To oferujemy
- Pracę w ramach Kontraktu B2B lub Umowy Zlecenie
- Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premii
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce
- Dostęp do benefitów (opieka medyczna, pakiet sportowy)
- Zniżki na produkty i usługi firmowe