Naszym klientem jest agencja pracy tymczasowej, pracująca dla znanych firm (produkcja, operatorzy logistyczni, transport, etc)
Zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych branż (m.in. produkcja, logistyka, magazyny, budownictwo)
- Prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Tworzenie ofert i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji
- Współpraca z działem rekrutacji oraz koordynacji pracowników
Poszukiwane kompetencje
- Minimum 3 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży usług agencji pracy tymczasowej
- Zbudowane relacje z klientami z różnych branż
- Znajomość specyfiki rynku pracy tymczasowej oraz aktualnych przepisów prawa pracy
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Proaktywność, samodzielność, kreatywność
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Wynagrodzenie podstawowe : 12 000 - 15 000 PLN + VAT
- Dodatkowe prowizje od zysku
- Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy, laptop, telefon
- Dużą samodzielność
- Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Wsparcie zespołu rekrutacji + koordynatorów