Naszym klientem jest duńska firma otwierająca swój oddział w Gdańsku
Zakres obowiązków
- zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia)
- zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna
- sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów
- współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży
Poszukiwane kompetencje
- Bardzo dobra znajomość języka duńskiego (C1) oraz angielskiego (B2/C1)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z procesem obsługi klienta / zamówieniami minimum 2 lata (stanowisko specjalisty) - rozważymy też osoby bez doświadczenia z poziomu junior ze znajomością języka duńskiego
- Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP
- Umiejętności komunikacyjne, elastyczność, pro kliencka postawa
Oferujemy
- umowa o pracę - i bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów
- komfortowe urządzone biuro w Gdańsku
- początkowo - praca stacjonarna (przenoszenie procesów, szkolenie, tworzenie całego centrum), potem możliwa praca hybrydowa
- pakiet benefitów od skandynawskiej firmy, który będzie dostępny po przeniesieniu procesów do Polski
- dużą samodzielność i możliwość uczestniczenia w wyjątkowym projekcie z realną możliwością awansu w ramach struktury firmy