Naszym klientem jest firma obsługująca klientów indywidualnych, zainteresowanych ofertą.
Zakres obowiązków
- codzienny kontakt z klientem który chciałby skorzystać z usług firmy, jest zainteresowany i czeka na telefon
- zebranie kluczowych informacji od klienta, wpisanie ich do systemu, objaśnienie usługi i przekazanie dalej klienta do eksperta celem dalszych rozmów i finalizacji
- utrzymanie pozytywnej relacji z klientem
Poszukiwane kompetencje
Na tym stanowisku pierwsze 2-3 tygodnie to wdrożenie i szkolenie do pracy.
Po tym czasie jest samodzielna praca. Nie wymagamy tutaj doświadczenia a pozytywnej motywacji i chęci do pracy, a dodatkowo:
- proklienckie podejście
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, empatia, uśmiech
- chęć rozwoju i zdobywania doświadczenia
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę + dodatkowe premie od drugiego miesiąca, średnio 7 000 - 9 000 PLN brutto, dla osób poniżej 26 roku życia (pit zero) to kwoty netto na rękę
- roczne bardzo atrakcyjne premie
- komfortowe warunki pracy w młodym zespole, od poniedziałku do piątku
- gotowe kontakty do klientów których trzeba obsłużyć
- realna możliwość awansu