Naszym klientem jest firma działająca w sektorze okołobankowym.
Szukamy 10 osób do wsparcia aktualnego działu, na skutek ogromnego zainteresowania usługą.
Zakres obowiązków:
- kontakt z klientem który zostawił swój numer telefonu na stronie www firmy (średnio 300 osób dziennie jest zainteresowanych kontaktem)
- zebranie kluczowych informacji od klienta, wpisanie ich do systemu, objaśnienie usługi i przekazanie dalej klienta do eksperta celem dalszych rozmów.
- utrzymanie pozytywnej relacji z klientem
Poszukiwane kompetencje:
Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.
Proces szkoleniowy trwa od 2 do 4 tygodni.
- proklienckie, empatyczne podejście, uśmiech i pozytywna osobowość
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność słuchania i zadawania pytań
- status studenta / absolwenta
- dyspozycyjność do pracy na cały etat
- chęć rozwoju i samodzielnego utrzymania się
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe : 4.900 PLN brutto, dla osób poniżej 26 roku życia jest to kwota netto na rękę z uwagi na zerowy PIT - umowa zlecenie
- dodatkowe premie miesięcznie : średnio od 2.000-4.000 PLN / za skuteczną obsługę klienta (przekazanie kontaktu dalej do eksperta)
- dodatkowe jednorazowe premie roczne za realizację obsługi klienta (do 10 000 PLN / rocznie)
- komfortowe warunki pracy - od poniedziałku do piątku, z czego piątek jest dniem głównie na podsumowanie tygodnia, optymalizację procesów
- stały napływ zainteresowanych klientów
- wyjścia integracyjne
- realną możliwość awansu