Naszym klientem jest spółka działająca w branży elektrotechnicznej
Zakres obowiązków
- koordynacja oraz nadzór nad realizacją prac wykonawczych i technologicznych
- koordynacja i bieżąca współpraca z inwestorem lub generalnym wykonawcą
- współpraca z dostawcami i podwykonawcami, rozliczanie z postępów prac
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacja prac zgodnie z zapisami umów
- tworzenie i przestrzeganie harmonogramu prac
- rozliczanie kosztów prowadzonych kontraktów w ramach założonego budżetu
Poszukiwane kompetencje
- wykształcenie techniczne w zakresie instalacyjnym, elektrycznym lub budowlanym
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min 3 lata
- posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacyjnym lub elektrycznym (mile widziane)
- znajomość MS Office oraz programu AutoCAD, umiejętność tworzenia i czytania rysunków technicznych
- doświadczenie w prowadzeniu w pracy z dostawcami, podwykonawcami i inwestorem
- praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2)
- umiejętność weryfikacji dokumentacji wykonawczej i powykonawczej
- czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
- zaangażowanie, inwencja, samodzielność
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę : 18 000 PLN brutto
- narzędzia pracy : samochód służbowy (również do użytkowania prywatnego), laptop, telefon
- pakiet benefitów : ubezpieczenie na życie, opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- duża samodzielność
- ciekawe portfolio projektów do realizacji