Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.
Zakres obowiązków
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
- wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
- w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
- posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2+/C1 oraz angielskiego : poziom B2
- minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta / reklamacjach
- umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
- chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
- pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe : 9 000 PLN brutto, umowa o pracę
- praca w standardowych godzinach, poniedziałek - piątek
- praca w systemie hybrydowym : maksymalnie 1 dzień lub 2 w Krakowie w tygodniu, reszta zdalnie
- pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
- pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
- jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
- szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy