Naszym klientem jest firma przenosząca procesy ze Szwajcarii, otwierająca dział obsługi klienta w Krakowie
Zakres obowiązków
- odpowiadanie na przychodzące zapytania klientów w kilku kanałach komunikacji : wiadomości e-mail, wiadomości na czacie, telefonów
- sprawdzanie statusów klientów w systemie, ich płatności, rodzaju usług
- wpisywanie danych do systemu
Poszukiwane kompetencje
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (C1)
- doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego minimum rok
- dobre umiejętności komunikacyjne, pro kliencka postawa
- gotowość do pracy stacjonarnej (centrum Krakowa) - dogodny dojazd
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe : 8800-9500 PLN brutto
- umowa o pracę na czas nieokreślony po wdrożeniu (14dni)
- dodatkowe comiesięczne premie
- benefity : opieka medyczna, ubezpieczenie, multisport
- imprezy integracyjne