Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE - to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako Digital Marketing Executive wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online.
Na co dzień będziesz:
🔸 planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
🔸 współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej;
🔸 odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
🔸 na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
🔸 dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
🔸 raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych.
W Sales&More możesz liczyć na:
Nasze BENEFITY:
🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00);
🔸 Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze 1-2 razy w tygodniu);
🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej Smartlunch);
🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego;
🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych;
🔸 Lekcje języków obcych z lektorem;
🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy;
🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek;
🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe;
🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
➡ Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
• Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w digitalu (jako account obsługujący klienta z branży e-commerce lub/i finansowej lub jako specjalista po stronie klienta);
• Potrafisz zaplanować, poprowadzić i skoordynować kampanię online, a definiowanie zadań i ustawanie priorytetów nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu;
• Posiadasz praktyczną wiedzę na temat mediów takich jak: afiliacja, mailing, display direct-buy
• Terminologia digitalowa – znasz, umiesz, potrafisz;
• Odnajdujesz się w dużych zbiorach danych xls/csv , sprawia Ci przyjemność ich obróbka i analiza, a następnie wyciąganie wniosków przekładających się na realne decyzje w kampanii;
• Masz doświadczenie lub samozaparcie by zdobyć umiejętności w Tableau czy Data Studio, nie tylko pod kątem czytania widoków, ale również ich współtworzenia, korygowania, dbania o poprawność źródeł danych
• Potrafisz uruchomić w przeglądarce tryb debugowania i wyciągać z nich wiele ciekawych informacji podczas aktywności online;
• GA4 - ciekawią Cię możliwości narzędzia i zgłębianie informacji z raportów kartotekowych, potrafisz zweryfikować poprawność raportowanych eventów;
• Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz dyskusji;
• Potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji;
to szukamy właśnie CIEBIE
Docenimy, jeśli:
✔ Masz doświadczenie w prowadzeniu kampaniii Google Ads lub/i Meta Ads
✔ Interesujesz się nowymi technologiami i digital marketingiem
✔ Sprawnie poruszasz się w Excelu
✔ Lubisz szukać nowych rozwiązań i doszukiwać się zależności
✔ Umiesz w: GA4, Campaign Manager, Gemius Mediapanel, dashboardy, analiza danych digitalowych.
Zastanawiasz się, czy jesteś osobą, której szukamy?
Nie posiadasz jednak doświadczenia na podobnym stanowisku i kierunkowego wykształcenia? Nie przejmuj się tym – dla nas liczą się Twoje umiejętności i to jakim jesteś człowiekiem. Ważne, abyś w codziennej pracy:
Gotowa/y na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji:
1️⃣zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio serio:)
2️⃣Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej - na początek przez telefon.
Nasza Rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Podczas niej będziemy chcieli zadać Ci kilka ważnych pytań, ale z chęcią odpowiemy na te, które zadasz nam Ty.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dot. dalszego procesu.
Standardowo opcje są dwie:
✔️ Pierwsza - zaproszenie na rozmowę do naszego biura w Warszawie lub zdalnie
✔️ Druga podziękowanie za udział w procesie rekrutacji (jeśli chcesz poznać powody odrzucenia Twojej kandydatury przekażemy Ci taką informację na Twoją prośbę)
3️⃣Pierwsza rozmowa w naszej firmie prowadzona jest przez osobę z Zarządu
4️⃣Drugie spotkanie prowadzą 2 osoby, a wśród nich Twój przyszły Manager
⬇️⬇️⬇️
Ważne!
Od momentu każdej rozmowy wracamy do kandydata/ki z informacją zwrotną dot. wyniku każdego etapu rekrutacji. Standardowo dajemy sobie 14 dni, ale w praktyce staramy się przekazać feedback możliwie najszybciej:)
Twój telefon milczy i zastanawiasz się co poszło nie tak? Nasze potrzeby rekrutacyjne zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli obecnie nie szukamy osoby, o profilu zbliżonym do Twojego, za jakiś czas może się to zmienić. Zgodnie z RODO możemy zachować Twoje CV przez kilka miesięcy, więc telefon może zadzwonić w każdej chwili.
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną