Witaj w świecie Sales&More! To tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy.
Jako Analityk Internetowy będziesz:
🔸 Formułować trafne pytania dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
🔸 Ustawiać tracking kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych)
🔸 konfigurować narzędzia Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase, a w szczególności zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
🔸 pracować z narzędziami klasy CMP;
🔸 testować i sprawdzać zgodności wdrożenia analityki internetowej z dokumentacją, przy użyciu: GTM debugger, konsoli w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
🔸 przeprowadzać analizy w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
🔸 współpracować w interdyscyplinarnym zespole i wspólnie z Project Managerem realizować cele.
Jako certyfikowany partner Google i Dimaq Employer zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
Nasze BENEFITY:
🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
🔸 Praca zdalna (Pracujemy w trybie hybrydowy i staramy się pojawiać w biurze min. 1-2 razy w tygodniu)
🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej)
🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
🔸 Lekcje języków obcych z lektorem.
🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy.
🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek.
🔸Biuro przyjazne czworonogom.
🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe
🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D
BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz:
🔸 chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech
🔸 zacięcie analityczne / umiejętność logicznego myślenia
🔸 podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html,
🔸 umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim
Szczególnie docenimy
· znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360
Gotowa/y na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji:
1️⃣zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio serio:)
2️⃣Jeśli Twoje CV skradło nasze 💙, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej - na początek przez telefon.
Nasza Rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Podczas niej będziemy chcieli zadać Ci kilka ważnych pytań, ale z chęcią odpowiemy na te, które zadasz nam Ty.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dot. dalszego procesu.
Standardowo opcje są dwie:
✔️ Pierwsza - zaproszenie na rozmowę do naszego biura w Warszawie lub zdalnie
✔️ Druga podziękowanie za udział w procesie rekrutacji (jeśli chcesz poznać powody odrzucenia Twojej kandydatury przekażemy Ci taką informację na Twoją prośbę)
3️⃣Pierwsza rozmowa w naszej firmie prowadzona jest przez osobę z Zarządu
4️⃣Drugie spotkanie prowadzą 2 osoby, a wśród nich Twój przyszły Manager
⬇️⬇️⬇️
Ważne!
Od momentu każdej rozmowy wracamy do kandydata/ki z informacją zwrotną dot. wyniku każdego etapu rekrutacji. Standardowo dajemy sobie 14 dni, ale w praktyce staramy się przekazać feedback możliwie najszybciej:)
Twój telefon milczy i zastanawiasz się co poszło nie tak? Nasze potrzeby rekrutacyjne zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli obecnie nie szukamy osoby, o profilu zbliżonym do Twojego, za jakiś czas może się to zmienić. Zgodnie z RODO możemy zach
Rekomendowane oferty