Oferty
Programmatic Specialist
Nowa
Marketing

Programmatic Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Adform

Microsoft Office Excel

DV360

GMP

RTB

GA4

Programmatic

Google Analytics

Mile widziane

Google Data Studio

prezentacje

Looker Studio

Opis stanowiska

Witaj w świecie Sales&More! To tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy.


Twoje wyzwania na stanowisku Programmatic Specialist:


🔸 Prowadzenie kampanii w obszarze Programmatic Buying z wykorzystaniem co najmniej 1-2 lat zdobytego doświadczenia.

🔸 Wykorzystanie znajomości platform DSP, takich jak DV 360 lub Adform.

🔸 Monitorowanie wyników i efektywności kampanii w celu optymalizacji działań.

🔸 Współtworzenie rekomendacji mediowych na podstawie analiz i obserwacji.

🔸 Przygotowywanie media planów oraz strategicznych prezentacji dla klientów.

🔸 Szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania klientów z obszaru Programmatic, wspierając ich w realizacji celów kampanii.


W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:


🔸 budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji

🔸 rozwiazywanie złożonych problemów ze wsparciem Specjalistów w dziedzinie Programmatic,

🔸 wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego,

🔸 uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji.

🔸 wsparcie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.

🔸 budowanie relacji i utrzymywanie bieżącego kontaktu z dostawcami oraz partnerami współpracującymi dla klienta.


Jako certyfikowany partner Google i Dimaq Employer zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo: 

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy.
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl.
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i udział w praojektach mar-tech.
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko.
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony (lub inną wybraną formę współpracy.


Nasze BENEFITY:

🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

🔸 Praca zdalna (Pracujemy w trybie hybrydowy i staramy się pojawiać w biurze min. 1-2 razy w tygodniu)

🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej)

🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

🔸 Lekcje języków obcych z lektorem.

🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy.

🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe

🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D



BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz:

🔶 chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech  

🔶 zacięcie analityczne / umiejętność logicznego myślenia 

🔶 podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html,

🔶 umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim 


Szczególnie docenimy:

🔶 znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360

🔶 znajomości narzędzi z obszaru analityki internetowej: Google Analytics 4, Google Marketing Platform, GTM 


Gotowa/y na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!


Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji:


1️⃣ zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio serio:)

2️⃣Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej - na początek przez telefon.

Nasza Rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.

Podczas niej będziemy chcieli zadać Ci kilka ważnych pytań, ale z chęcią odpowiemy na te, które zadasz nam Ty.

Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dot. dalszego procesu.


Standardowo opcje są dwie:

✔️ Pierwsza - zaproszenie na rozmowę do naszego biura w Warszawie

✔️ Druga podziękowanie za udział w procesie rekrutacji (jeśli chcesz poznać powody odrzucenia Twojej kandydatury przekażemy Ci taką informację na Twoją prośbę)


3️⃣Pierwsza rozmowa w naszej firmie prowadzona jest przez osobę z Zarządu

4️⃣Drugie spotkanie prowadzą 2 osoby, a wśród nich Twój przyszły Manager


⬇️⬇️⬇️

  • Zaczekaj maksymalnie 14 dni na naszą decyzję i ewentualne złożenie propozycji
  • Piłka jest po Twojej stronie: od Ciebie zależy czy chce dołączyć do naszego zespołu


Ważne!

Od momentu każdej rozmowy wracamy do kandydata/ki z informacją zwrotną dot. wyniku każdego etapu rekrutacji. Standardowo dajemy sobie 14 dni, ale w praktyce staramy się przekazać feedback możliwie najszybciej:)

Twój telefon milczy i zastanawiasz się co poszło nie tak? Nasze potrzeby rekrutacyjne zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli obecnie nie szukamy osoby, o profilu zbliżonym do Twojego, za jakiś czas może się to zmienić. Zgodnie z RODO możemy zachować Twoją aplikację 3 lata.

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. PPC (Reklam Płatnych) – Google Ads i inne

Nowa
1 470 - 2 082 usd
DQ-PP Sp. z o. o.
Szczecin
Google Search Console
Google Analytics
Google Ads
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Murowana Goślina
kampanie marketingowe
employer branding
Nowa

Creative

Nowa
Bespoke
Warszawa
eventy
copywriting
social media
Nowa

SEO Lead (Programmatic SEO)

Nowa
3 184 - 3 919 usd
BOLD PL
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
Programmatic SEO
SEO automation
Nowa

Performance Marketing Specialist

Nowa
Agencja Whites
Warszawa
język angielski
Google Ads
Meta
Nowa