Witaj w świecie Sales&More! To tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy.
Twoje wyzwania na stanowisku Programmatic Specialist:
🔸 Prowadzenie kampanii w obszarze Programmatic Buying z wykorzystaniem co najmniej 1-2 lat zdobytego doświadczenia.
🔸 Wykorzystanie znajomości platform DSP, takich jak DV 360 lub Adform.
🔸 Monitorowanie wyników i efektywności kampanii w celu optymalizacji działań.
🔸 Współtworzenie rekomendacji mediowych na podstawie analiz i obserwacji.
🔸 Przygotowywanie media planów oraz strategicznych prezentacji dla klientów.
🔸 Szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania klientów z obszaru Programmatic, wspierając ich w realizacji celów kampanii.
W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:
🔸 budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji
🔸 rozwiazywanie złożonych problemów ze wsparciem Specjalistów w dziedzinie Programmatic,
🔸 wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego,
🔸 uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji.
🔸 wsparcie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.
🔸 budowanie relacji i utrzymywanie bieżącego kontaktu z dostawcami oraz partnerami współpracującymi dla klienta.
Jako certyfikowany partner Google i Dimaq Employer zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
Nasze BENEFITY:
🔸 Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
🔸 Praca zdalna (Pracujemy w trybie hybrydowy i staramy się pojawiać w biurze min. 1-2 razy w tygodniu)
🔸 Dofinansowanie posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z aplikacji lunchowej)
🔸 System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
🔸 Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
🔸 Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
🔸 Lekcje języków obcych z lektorem.
🔸 Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy.
🔸 #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
🔸 Wyjazdy i spotkania firmowe
🔸 Last but not least owocoweeee poniedziałki :D
BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz:
🔶 chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech
🔶 zacięcie analityczne / umiejętność logicznego myślenia
🔶 podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html,
🔶 umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim
Szczególnie docenimy:
🔶 znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360
🔶 znajomości narzędzi z obszaru analityki internetowej: Google Analytics 4, Google Marketing Platform, GTM
Gotowa/y na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji:
1️⃣ zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio serio:)
2️⃣Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej - na początek przez telefon.
Nasza Rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Podczas niej będziemy chcieli zadać Ci kilka ważnych pytań, ale z chęcią odpowiemy na te, które zadasz nam Ty.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dot. dalszego procesu.
Standardowo opcje są dwie:
✔️ Pierwsza - zaproszenie na rozmowę do naszego biura w Warszawie
✔️ Druga podziękowanie za udział w procesie rekrutacji (jeśli chcesz poznać powody odrzucenia Twojej kandydatury przekażemy Ci taką informację na Twoją prośbę)
3️⃣Pierwsza rozmowa w naszej firmie prowadzona jest przez osobę z Zarządu
4️⃣Drugie spotkanie prowadzą 2 osoby, a wśród nich Twój przyszły Manager
⬇️⬇️⬇️
Ważne!
Od momentu każdej rozmowy wracamy do kandydata/ki z informacją zwrotną dot. wyniku każdego etapu rekrutacji. Standardowo dajemy sobie 14 dni, ale w praktyce staramy się przekazać feedback możliwie najszybciej:)
Twój telefon milczy i zastanawiasz się co poszło nie tak? Nasze potrzeby rekrutacyjne zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli obecnie nie szukamy osoby, o profilu zbliżonym do Twojego, za jakiś czas może się to zmienić. Zgodnie z RODO możemy zachować Twoją aplikację 3 lata.
Sprawdź podobne oferty pracy