WEB Analyst
Marketing

WEB Analyst

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Marzysz o pracy w organizacji, która kreuje, wspiera i stawia na rozwój talentów?
Chciałbyś dołączyć do zespołu, który robi wielkie rzeczy nie będąc korporacją?
Poruszasz się w świecie nowych technologii i chcesz wykorzystywać je w codziennej pracy?

 
                                                           To fantastycznie, bo to oznacza, że

                                                                        czeka właśnie na Ciebie.
 

Aplikując na stanowisko Web Analyst możesz:
 
- rozpocząć swoją przygodę w wiodącej internetowej agencji mediowej w Polsce,
 
- dołączyć do zgranego zespołu, który realizuje kampanie internetowe w obszarze performance marketingu
 
- uzyskać dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
 
Brzmi dobrze prawda? A to jeszcze nie wszystko bo oprócz tego:

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę, budowaną przez najwspanialszych ludzi pod słońcem
  • Brak dress code`u – u nas możesz czuć się sobą
  • System kafeteryjny i opiekę medyczną – dla każdego od samego początku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki
  • Komputer i telefon służbowy z aplikacją umożliwiającą przejazdy bezgotówkowe
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
  • Owocowe poniedziałki i codzienną dawkę pysznej kawy z ekspresu :)

Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:

  • potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
  • potrafisz budować relacje z innymi
  • znasz dobrze Excel i PowerPoint
  • masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji
          to szukamy właśnie CIEBIE:)

Jako WEB Analyst będziesz analizował(a) strony internetowe naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn. WEB Analyst monitoruje i rozumie zachowania użytkowników stron internetowych jednocześnie pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji. Ponadto, we współpracy z zespołem całościowo obsługującym działania marketingowe dla Klienta, zapewnia wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.
 
Współpracując z innymi zespołami docelowo będziesz odpowiedzialny za:

  • zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych naszych Klientów;
  • formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
  • rozwiązywanie problemów biznesowych – mając określony cel, korzystasz z gamy narzędzi typu Google Analytics (360), BigQuery, HotJar, Google Optimize, aby zarekomendować konkretne rozwiązania;
  • klarowne prezentowanie swoich pomysłów lub faktów popartych liczbami – z wykorzystaniem narzędzi do wizualizacji danych.
  • współpracę z działem technicznym odpowiedzialnym za set-up narzędzi do analityki, w celu dostosowania zakresu mierzonych zjawisk i formy zbierania danych.
  • wsparcie zespołów kupujących media – czyli jak insighty analityczne przełożyć na konkretne akcje marketingowe.

Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!