Witamy w świecie Sales&More! Jesteśmy polską firmą, która od blisko 15 lat robi wielkie rzeczy w obszarze performance marketingu. Każdego dnia zespół naszych specjalistów wykorzystuje autorskie metody współpracy z mediami internetowymi opanowując przy tym sztukę optymalizacji do perfekcji. Ludzie i liczby – to właśnie tutaj kryje się nasz sukces. Jeśli lubisz jedno i drugie, to znaczy, że łączy nas naprawdę wiele!
Bednarska 7, Warszawa
Jako WEB Analyst będziesz:
- Odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
- Monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.
- Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
- Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
- Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
- Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu
- Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej
- Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych
- Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase
- Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
- Współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych
- Doradzanie nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
- Wprowadzanie do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki
Nasze wymagania
Jeżeli jest to dla ciebie interesujące i jednocześnie:
💥 Poruszasz się w środowisku narzędzi Google takich jak Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery
💥 Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi
💥 Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic (poziom zaawansowany)
💥 Potrafisz współpracować w dynamicznym środowisku
to szukamy właśnie CIEBIE:)
Docenimy, jeśli znasz takie narzędzia jak:
• AppsFlyer
• Adobe Analytics
• OneTrust
• HotJar
To oferujemy
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Benefity
- Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
- Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
- System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
- Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
- Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
- Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
- Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Lekcje języków obcych z lektorem
- #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
- Wyjazdy i spotkania firmowe
- Last but not least owocoweeee poniedziałki :D
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna z HRem
- Spotkanie online z Członkiem Zarządu
- Spotkanie online z bezpośrednim Managerem
Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!