Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Campaign Management:
- Definiowaniem i konfiguracją kampanii w Campaign Manager 360
- Projektowaniem i implementacją optymalnej struktury kampanii
- Monitorowaniem i optymalizacją performance'u kampanii
- Rozwiązywaniem problemów technicznych związanych ze zliczaniem i raportowaniem kampanii
Implementacja techniczna:
- Przygotowywaniem i weryfikacją materiałów reklamowych
- Utrzymywaniem standardów zgodnych ze specyfikacjami wydawców
- Implementacją kodów śledzących w kreacjach HTML
- Przeprowadzaniem testów technicznych i walidacją implementacji
Wymagania techniczne:
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziale Ad Operations / Traffic w realizacji kampanii digitalowych
- Znajomość adserwerów Campaign Manager 360 i/lub Adform
- Znajomość systemów zarządzania tagami (np. Google Tag Manager)
- Znajomość HTML i CSS w kontekście implementacji kreacji reklamowych
- Znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Google Sheets / MS Excel)
Mile widziane:
- Znajomość narzędzi do mierzenia ruchu w aplikacjach mobilnych (np. Appsflyer)
- Certyfikacje z zakresu Google Marketing Platform
- Znajomość języków JavaScript, Python
Wymagania behawioralne:
- Doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Dokładność i dbałość o szczegóły w implementacji kampanii
- Umiejętność efektywnej komunikacji z innymi zespołami i interesariuszami
- Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów technicznych
- Proaktywne podejście do optymalizacji procesów
- dostęp do najnowszych narzędzi i technologii,
- pracę hybrydową z Warszawy lub w przypadku innych miast obecność -/+ 1x w miesiącu/ 1x na dwa miesiące w Warszawie,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- dostęp do platformy EAP24 (łącznie ze wsparciem psychologa),
- platformę do nauki języka angielskiego + możliwość nauki z lektorem,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku,
- Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- programy rozwojowe,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy i gaming room.
Salestube to dziś największa agencja martech & ecommerce connected w CEE. Budujemy przewagę konkurencyjną naszych Klientów, marek oraz agencji przez integrację kompetencji: technologicznych (resseling i wdrożenia), analitycznych, ecommerce'owych (budowa sklepów ecommerce) oraz mediowych (media digital) w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Dzięki naszej ekspertyzie w obszarze mediów digital, danych i technologii, które posługują się uniwersalnym językiem liczb, Salestube obsługuje ponad 150 klientów na 17 rynkach.
Co nas wyróżnia:
-
Martech: jesteśmy technologicznie agnostyczni. Będąc częścią naszego zespołu rozwiniesz swoją wiedzę w obszarze technologii takich jak: Google Marketing Platform, Salesforce, Tealium, Synerise i wielu innych. Będziesz miał/miała możliwość uczestniczyć w projektowaniu i budowaniu narzędzi wewnętrzych, mamy ich już dziś ponad 30!
-
Data & analytics: integracja, modelowanie i aktywizacja w zarządzaniu efektywnością Ponad 20sto osobowy zespół Intelligence Division łączący kompetencje integracji, modelowania i aktywizacji danych w oparciu o platformy: Google Analytics 360, Adobe, Adform DMP, Tealium, Google Cloud, Salesforce Marketing Cloud i inne.
-
E-commerce - najsilniejsza agencja e-commerce one-stop-shop: obsługujemy 45+ marek e-commerce w obszarach: media, analityka, technologia, development. Nasi klienci wygenerowali w 2020 roku ponad 10% wartości całego rynku e-commerce w PL. Dołącz do jednego z największych i najbardziej doświadczonych zespół w obszarze digital marketingu w regionie!
-
One team - w Group One udało nam się zbudować unikalną kulturę i procesy, które zapewnią wymianę wiedzy i maksymalne wykorzystanie synergii naszych kompetencji we wdrażaniu poztywnych zmian biznesowych dla marek, które z nami współpracują. To także ogromne pole dla rozwoju Twoich kompetencji.
W Intelligence Division skupia się cała wiedza o mierzeniu i optymalizacji reklam ze wszystkich kanałów online jak i offline. Dodatkowo, odpowiadamy za doradztwo i wdrożenie kluczowych technologii dla obszaru mar-tech. Szukamy do zespołu specjalisty z zakresu Marketing Automation, który pomoże naszym klientom budować strategię bezpośredniej komunikacji z klientami końcowymi z użyciem MA.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź nas na:
- WWW: http://www.salestube.pl/praca
- Facebooku: https://www.facebook.com/SalesTube
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/salestube/