Kierownik Zespołu Marketingu
Nowa
Marketing

Kierownik Zespołu Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

marketing

branża finansowa

zarządzanie zespołem

digital marketing

zarządzanie budżetem

wykształcenie wyższe

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Wyzwania na stanowisku:

Transformacja zespołu specjalistów z różnymi stylami pracy i silnej autonomii w efektywnie współpracujący Zespół.

Zbudowanie partnerstwa pomiędzy sprzedażą i marketingiem, owocującego wzrostem świadomości marki i wynikami sprzedażowymi.

  • Odpowiedzialność za zarządzanie zespołem – praca z potencjałem, określanie celów indywidualnych oraz budowanie kultury współpracy.
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej poprzez operacyjne planowanie i realizację działań wspierających wzrost sprzedaży na różnych rynkach dystrybucji ubezpieczeń
  • Koordynowanie badań rynkowych – analizowanie zebranych danych rynkowych, klientów i przekładanie wyników badań na konkretne działania marketingowe.
  • Współtworzenie propozycji wartości marki na poziomie operacyjnym,
  • Odpowiedzialność za efektywność kampanii marketingowych w różnych kanałach, w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, w tym monitoring skuteczności kampanii i przygotowywanie raportów efektywności z rekomendacjami,
  • Dbanie o standaryzację wizualną i komunikacyjną marki zgodnie z polityką wizerunkową,
  • Odpowiedzialność za zarządzanie budżetem marketingowym - przygotowanie zestawień, monitorowanie kosztów, optymalizacja wydatków,
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje badawcze, reklamowe, domy mediowe, drukarnie, producenci materiałów reklamowych), w tym negocjowanie umów i warunków współpracy,
  • Śledzenie trendów marketingowych i wdrażanie nowych narzędzi oraz technologii digital marketingu
  • Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży w zakresie podejmowanych działań marketingowych mających wspierać wzrosty sprzedaży.


Wymagania

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem - doświadczenie w przejmowaniu i rozwijaniu zespołów różnorodnych specjalistów, umiejętność zarządzania różnymi stylami pracy i osobowościami, umiejętność motywowania i rozwijania pracowników o wysokiej autonomii i dojrzałości zawodowej,

 

  • Minimum 7 letnie doświadczenie w kierowaniu obszarem marketingu w branży finansowej
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii związanych ze zwiększeniem rozpoznawalności marki i budowaniem wizerunku,
  • Doświadczenie w prowadzeniu badań rynkowych, samodzielnie oraz we współpracy z agencjami badawczymi,
  • Bardzo dobra orientacja w trendach marketingowych i najnowszych narzędziach digital marketingu
  • Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i współpracy z zewnętrznymi dostawcami
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia)


Oferujemy

  • Możliwość realnego wpływu na kształtowanie kultury zespołu i strategii marketingowej
  • Wsparcie Działu Personalnego i zarządu w procesie transformacji zespołu
  • Pracę specjalistami o wysokich kompetencjach
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umową na czas określony 6 miesięcy,
  • dofinansowanie urlopu,
  • świąteczne bonusy finansowe,
  • dostęp do ubezpieczenia zdrowotnego;
  • dostęp do ubezpieczenia na życie;
  • dostęp do programu Multisport,
  • Pracowniczy Program Emerytalny finansowany przez Pracodawcę,
  • możliwość dołączenia do grupy sportowej,
  • możliwość udziału w firmowych eventach związanych z realizację polityki ESG,
  • możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
  • dobra lokalizacja biura w centrum Sopotu, blisko kolejki SKM i morza,
  • pracę zdalną – do 4 dni w miesiącu.