Wyzwania na stanowisku:
Transformacja zespołu specjalistów z różnymi stylami pracy i silnej autonomii w efektywnie współpracujący Zespół.
Zbudowanie partnerstwa pomiędzy sprzedażą i marketingiem, owocującego wzrostem świadomości marki i wynikami sprzedażowymi.
-
Odpowiedzialność za zarządzanie zespołem – praca z potencjałem, określanie celów indywidualnych oraz budowanie kultury współpracy.
-
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej poprzez operacyjne planowanie i realizację działań wspierających wzrost sprzedaży na różnych rynkach dystrybucji ubezpieczeń
-
Koordynowanie badań rynkowych – analizowanie zebranych danych rynkowych, klientów i przekładanie wyników badań na konkretne działania marketingowe.
-
Współtworzenie propozycji wartości marki na poziomie operacyjnym,
-
Odpowiedzialność za efektywność kampanii marketingowych w różnych kanałach, w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, w tym monitoring skuteczności kampanii i przygotowywanie raportów efektywności z rekomendacjami,
-
Dbanie o standaryzację wizualną i komunikacyjną marki zgodnie z polityką wizerunkową,
-
Odpowiedzialność za zarządzanie budżetem marketingowym - przygotowanie zestawień, monitorowanie kosztów, optymalizacja wydatków,
-
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje badawcze, reklamowe, domy mediowe, drukarnie, producenci materiałów reklamowych), w tym negocjowanie umów i warunków współpracy,
-
Śledzenie trendów marketingowych i wdrażanie nowych narzędzi oraz technologii digital marketingu
-
Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży w zakresie podejmowanych działań marketingowych mających wspierać wzrosty sprzedaży.
Wymagania
- Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem - doświadczenie w przejmowaniu i rozwijaniu zespołów różnorodnych specjalistów, umiejętność zarządzania różnymi stylami pracy i osobowościami, umiejętność motywowania i rozwijania pracowników o wysokiej autonomii i dojrzałości zawodowej,
- Minimum 7 letnie doświadczenie w kierowaniu obszarem marketingu w branży finansowej
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii związanych ze zwiększeniem rozpoznawalności marki i budowaniem wizerunku,
- Doświadczenie w prowadzeniu badań rynkowych, samodzielnie oraz we współpracy z agencjami badawczymi,
- Bardzo dobra orientacja w trendach marketingowych i najnowszych narzędziach digital marketingu
- Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i współpracy z zewnętrznymi dostawcami
- Wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia)
Oferujemy
- Możliwość realnego wpływu na kształtowanie kultury zespołu i strategii marketingowej
- Wsparcie Działu Personalnego i zarządu w procesie transformacji zespołu
- Pracę specjalistami o wysokich kompetencjach
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pierwsza umową na czas określony 6 miesięcy,
- dofinansowanie urlopu,
- świąteczne bonusy finansowe,
- dostęp do ubezpieczenia zdrowotnego;
- dostęp do ubezpieczenia na życie;
- dostęp do programu Multisport,
- Pracowniczy Program Emerytalny finansowany przez Pracodawcę,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej,
- możliwość udziału w firmowych eventach związanych z realizację polityki ESG,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- dobra lokalizacja biura w centrum Sopotu, blisko kolejki SKM i morza,
- pracę zdalną – do 4 dni w miesiącu.