Digital CRM Specialist

Marketing

Digital CRM Specialist

Marketing

Legnicka 48b, Wrocław

Santander Consumer Bank

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

marketing
Real Time Marketing
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint

Znajomość języków

Angielski: B1
Polski: C2

Mile widziane

Salesforce

Opis stanowiska

Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska.


W 2024 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute.


Jesteśmy Bankiem bez Barier. Budujemy organizację opartą na wzajemnym szacunku, wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy się niezależnie od predyspozycji indywidualnych czy poglądów.


Popieramy Prosty Język i dbamy o Partnerstwo w pracy.


Stawiamy na zrównoważony rozwój oraz tworzenie wartości zarówno dla naszych pracowników, jak i społeczności, w której działamy. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który angażuje w działania ESG, dba o naszą planetę i społeczeństwo, zapraszamy Cię do aplikowania. Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu - https://www.kariera.santanderconsumer.pl/


Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie i egzekucja strategii CRM przede wszystkim w aplikacji mobilnej, ale także w innych kanałach direct marketingu (np. push, SMS, e-mail).

  • Zarządzanie pełnym cyklem kampanii: planowanie, targetowanie, testowanie, analiza wyników i optymalizacja.

  • Bieżąca analiza wyników i aktywne rekomendowanie optymalizacji

  • Testowanie nowych rozwiazań z zakresu komunikacji w kanałach digital

  • Wsparcie CRM Digital Managera w bieżących zadaniach (backup), a także współpracy z zespołami data, performance, product i IT w celu rozwoju narzędzi, segmentacji oraz lepszego wykorzystania danych.

  • Stała analiza danych i zachowań użytkowników w celu zwiększenia retencji, zaangażowania i wartości klienta (CLV).

  • Monitorowanie efektywności działań CRM względem celów P&L i KPI biznesowych.

  • Udział w budowaniu strategii dla obszaru komunikacji z klientem znanym (CRM) poprzez:

  • Efektywne budowanie relacji z klientem od momentu akwizycji i dalej w całym cyklu zycia klienta

  • Zarządzanie cyklem życia treści

  • Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji- docelowo z wykorzystaniem narzędzia Salesforce

  • Udział przy projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu funkcjonalnych, zautomatyzowanych kampanii omnichannelowych na platformie Salesforce (Marketing Cloud, Marketing Cloud Personaliation)


Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych na podobnym stanowisku.

  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia złożonych działań z obszaru komunikacji.

  • Doświadczenie w tworzeniu treści dostosowanych do urządzeń mobilnych.

  • Inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji istniejących działań.

  • Znajomość zasad komunikacji omnichannel oraz Real Time Marketingu.

  • Klientocentryczność i holistyczne podejścia do „customer experience”

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i umiejętność ich wykorzystywania w praktyce.

  • Umiejętność analizy i optymalizacji działań na podstawie KPI – także wyciągania wniosków z błędów.

  • Gotowość do wnoszenia świeżych pomysłów i spojrzenia na efektywność komunikacji.

  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi w kontekście działań komunikacyjnych.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice


Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem


Mile widziane

  • Znajomość platform komunikacyjnych , np. Salesforce

  • Własne ciekawe portfolio - jeżeli pochwalisz się nam jakimś ciekawym projektem: listem, emailem, bannerem, tekstem piosenki, MMSem… – na pewno zwrócimy na to uwagę


To oferujemy

  • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna

  • Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie

  • Kursy języka angielskiego i nie tylko

  • Prywatną opiekę medyczną – Medicover

  • Kartę Multisport

  • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego

  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym

  • Program Buddy

  • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie

  • Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny

  • Program zniżek na usługi firmowe

  • Dodatkowe świadczenia socjalne

  • Dostęp do platformy psychologicznej

  • Parking samochodowy dla pracowników

  • Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem

  • Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.

  • Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe

  • Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka szkolna

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

  • zniżki na zakupy w centrach handlowych


Etapy rekrutacji:

  1. Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką

  2. Spotkanie stacjonarne/online z Kierownikiem i Rekruterką

  3. Decyzja



Wymagane umiejętności

marketing
Real Time Marketing
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint

Znajomość języków

Angielski: B1
Polski: C2

Mile widziane

Salesforce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.08.2025

Digital CRM Specialist

Podsumowanie oferty

Digital CRM Specialist

Legnicka 48b, Wrocław

Santander Consumer Bank

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest speedapp z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Bracka 25 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca