- Zarządzanie ryzykiem i zapewnianie zgodności z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami nadzorczymi oraz przyjętymi przez Bank standardami postępowania w zakresie ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu;(obejmujące identyfikację, ocenę, kontrolę, monitorowanie oraz raportowanie ryzyka);
- Aktualizacja regulacji wewnętrznych;
- Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych przygotowanych przez inne jednostki organizacyjne/memorandów produktowych/ opisów procesów;
- Identyfikacja i monitorowanie zdarzeń w obszarze AML;
- Identyfikacja, analiza i weryfikacja transakcji podejrzanych;
- Odpowiedzialność za nadzorowanie spółek zależnych w obszarze AML;
- Cykliczne raportowanie do regulatora i korporacji
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia)
- Doświadczenie w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy, oraz nadużyciom finansowym w instytucji obowiązanej działającej w Polsce,
- Umiejętność wdrażania rekomendacji/wymagań prawa
- Doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym w instytucji finansowej.
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szukania konstruktywnych rozwiązań
- Komunikatywność, otwartość na nowe zadania i poszerzanie wiedzy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na wykorzystywanie go w mowie i piśmie w codziennej pracy
- Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
- Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
- Kursy języka angielskiego i nie tylko
- Prywatną opiekę medyczną – Medicover
- Kartę Multisport
- Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Program Buddy
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
- Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
- Program zniżek na usługi firmowe
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Dostęp do platformy psychologicznej
- Parking samochodowy dla pracowników
- Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
- Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
- Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
- Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
- 1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
- 2.Stacjonarne lub spotkanie online z Dyrektorką Departamentu oraz HRBP
- 3.Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.