Lider/ Liderka Projektów CX
Fabryczna, Wrocław
Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank SA
Santander Consumer Bank to lider na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty na zakup towarów i usług, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Od 12 lat jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander, do której w Polsce należy również Santander Bank Polska.
W 2024 roku po raz kolejny uzyskaliśmy prestiżowy tytuł Top Employer przyznany przez Top Employers Institute.
Jesteśmy Bankiem bez Barier. Budujemy organizację opartą na wzajemnym szacunku, wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem, inspirujemy się niezależnie od predyspozycji indywidualnych czy poglądów.
Popieramy Prosty Język i dbamy o Partnerstwo w pracy.
Stawiamy na zrównoważony rozwój oraz tworzenie wartości zarówno dla naszych pracowników, jak i społeczności, w której działamy. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, który angażuje w działania ESG, dba o naszą planetę i społeczeństwo, zapraszamy Cię do aplikowania. Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu - https://www.kariera.santanderconsumer.pl/
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Lider/ Liderka Projektów CX
Poznaj nas bliżej:
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać Kierownika CX w realizacji strategii Customer Experience, koordynując działania operacyjne i projektowe oraz dbając o efektywną współpracę między zespołem CX a innymi zespołami w banku. To rola łącząca umiejętności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne - idealna dla osoby, która potrafi łączyć łudzi, projekty i procesy w spójną całość.
Twój zakres obowiązków:
• Współtworzenie i realizacja planów CX zgodnych ze strategią.
• Koordynacja projektów międzydziałowych: priorytety, harmonogramy, zadania.
• Monitorowanie postępów, wskaźników CX oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji.
• Analiza procesów i proponowanie usprawnień w obsłudze klienta.
• Zapewnienie efektywnej komunikacji i współpracy z innymi działami (IT, Obsługa Klienta, Compliance).
• Koordynowanie przepływu informacji, wsparcie zespołu i rozwiązywanie problemów operacyjnych.
• Przygotowywanie podsumowań, analiz i prezentacji dla Kierownika CX.
• Dbanie o spójność komunikacji i jakości obsługi w kanałach kontaktu z klientem.
Nasze oczekiwania:
• Doświadczenie w koordynowaniu projektów międzyzespołowych i organizacji pracy w dynamicznym środowisku
• Umiejętność pracy z danymi badawczymi i biznesowymi oraz przekształcania ich w rekomendacje
• Efektywna komunikacja i współpraca z interesariuszami (prezentacje, facilitation);
• Proaktywność, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
• Zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Mile widziane:
• Doświadczenie w zakresie CX/UX
• Mapowanie ścieżek klienta, projektowanie doświadczeń klienta i przekładanie wyników na rozwiązania
• Doświadczenie w pracy z systemami projektowymi oraz na Figmie
Oferujemy:
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna
• Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie
• Kursy języka angielskiego i nie tylko
• Prywatną opiekę medyczną – Medicover
• Platforma benefitów dla zwierząt - Pethelp
• Kartę Multisport
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym
• Program Buddy
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny
• Program zniżek na usługi firmowe
• Dodatkowe świadczenia socjalne
• Dostęp do platformy psychologicznej
• Parking samochodowy dla pracowników
• Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem
• Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.
• Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe
• Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu
Etapy rekrutacji:
1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką
2.Zdalne spotkanie z Kierownikiem zespołu i HRBP
3.Decyzja
Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.
Lider/ Liderka Projektów CX
Lider/ Liderka Projektów CX
Fabryczna, Wrocław
Santander Consumer Bank