Specjalistka/Specjalista ds. Digital CRM

Marketing

Specjalistka/Specjalista ds. Digital CRM

Marketing

Fabryczna, Wrocław

Santander Consumer Bank

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing
content marketing
Microsoft Office
RTM
zarządzanie projektami
marketing

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Jesteśmy wyjątkowym zespołem fachowców, którzy odważnie eksperymentują z direct marketingiem we wszystkich kanałach komunikacji: list, e-mail, SMS, video, bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna.

 

 

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i egzekucja strategii CRM przede wszystkim w aplikacji mobilnej, ale także w innych kanałach direct marketingu (np. push, SMS, e-mail).

  • Zarządzanie pełnym cyklem kampanii: planowanie, targetowanie, testowanie, analiza wyników i optymalizacja.

  • Bieżąca analiza wyników i aktywne rekomendowanie optymalizacji

  • Testowanie nowych rozwiazań z zakresu komunikacji w kanałach digital (aplikacja mobilna, remarketing www)

  • Wsparcie CRM Digital Managera  w bieżących zadaniach (backup), a także współpracy z zespołami data, performance, product i IT w celu rozwoju narzędzi, segmentacji oraz lepszego wykorzystania danych.

  • Stała analiza danych i  zachowań użytkowników (wnioskowanie, raportowanie) w celu zwiększenia retencji, zaangażowania i wartości klienta (CLV).

  • Monitorowanie efektywności działań CRM względem celów P&L i KPI biznesowych.

  • Udział w budowaniu strategii dla obszaru komunikacji z klientem znanym (CRM) poprzez:

  • Efektywne budowanie relacji z klientem od momentu akwizycji i dalej w całym cyklu zycia klienta

  • Zarządzanie cyklem życia treści

  • Rozwój cyfrowych kanałów komunikacji – Push, Inapp, Whatsapp, remarketing RTM - docelowo z wykorzystaniem narzędzia Salesforce

  • Udział przy projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu funkcjonalnych, zautomatyzowanych kampanii omnichannelowych na platformie Salesforce (Marketing Cloud, Marketing Cloud Personaliation)

 

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych na stanowisku związanym z komunikacją digital

  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia złożonych działań z obszaru komunikacji.

  • Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu treści dostosowanych do urządzeń mobilnych.

  • Inicjatywa i skuteczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji istniejących działań.

  • Doświadczenie poparte sukcesami w projektach związanych z zasadami komunikacji omnichannel oraz Real Time Marketingu.

  • Klientocentryczność i holistyczne podejścia do „customer experience”

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i umiejętność ich wykorzystywania w praktyce.

  • Umiejętność analizy i optymalizacji działań na podstawie KPI – także wyciągania wniosków z błędów.

  • Gotowość do wnoszenia świeżych pomysłów i spojrzenia na efektywność komunikacji.

  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi w kontekście działań komunikacyjnych.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice

 

Mile widziane

  • Znajomość platform komunikacyjnych , np. Salesforce Marketing Cloud Personalization, Data Cloud

  • Własne ciekawe portfolio - jeżeli pochwalisz się nam jakimś ciekawym projektem: listem, emailem, bannerem, MMSem.

 

To oferujemy:

  • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna

  • Dostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, webinary i podcasty eksperckie

  • Kursy języka angielskiego i nie tylko

  • Prywatną opiekę medyczną – Medicover

  • Kartę Multisport

  • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego

  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym

  • Program Buddy

  • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie

  • Możliwość wykupienia ubezpieczenie na życie – dogodne pakiety dla siebie i rodziny

  • Program zniżek na usługi firmowe

  • Dodatkowe świadczenia socjalne

  • Dostęp do platformy psychologicznej

  • Parking samochodowy dla pracowników

  • Parking dla rowerów i prysznic – jeśli jeździsz do pracy rowerem

  • Program „na bank bez barier!” - tu możesz być sobą. Wyróżnia nas wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności.

  • Przyjazną atmosferę w pracy, imprezy integracyjne i spotkania team buildingowe

  • Przestrzeń dla Ciebie - pięknie wyposażone biuro i strefa relaksu

 

Etapy rekrutacji:

1.Rozmowa telefoniczna z naszą Rekruterką

2.Stacjonarne lub spotkanie online z Kierownikiem/czką zespołu i Rekruterką

3.Decyzja

 

Przyjęliśmy silną kulturę ryzyka i oczekujemy od wszystkich naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska, proaktywnej i odpowiedzialnej postawy w zarządzaniu ryzykiem.

 

Wymagane umiejętności

digital marketing
content marketing
Microsoft Office
RTM
zarządzanie projektami
marketing

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.11.2025

Specjalistka/Specjalista ds. Digital CRM

Podsumowanie oferty

Specjalistka/Specjalista ds. Digital CRM

Fabryczna, Wrocław

Santander Consumer Bank

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest speedapp z o.o z siedzibą w Warszawie, ul. Bracka 25 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.