Jesteśmy ScalingCity, czyli wewnętrzną agencją posiadającą w portfolio wiele marek działających w e-commerce, które dają szerokie pole do działania.
Przede wszystkim osoby z dużym doświadczeniem w Preformance Marketingu popartym wynikami, która wykazując się kreatywnością, analitycznym podejściem oraz sporą samodzielnością w działaniu pomoże nam rozwijać sklepy, zwiększać sprzedaż i optymalizować koszty. Przewidywany czas pracy to około 3 godziny dziennie.
- Minimum 3 lata doświadczenia w digital marketingu,
- Umiejętność prowadzenia kampanii PPC dla sklepów internetowych (Google Ads, Meta Ads, inne),
- Znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Hotjar),
- Znajomość narzędzi do newsletter marketingu,
- Kreatywne podejście do tworzenia treści i komunikacji,
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Znajomość AI w marketingu będzie dużym atutem!
- Mile widziane doświadczenie w agencji marketingowej
- Tworzenie i wdrażanie strategii performance marketingowych,
- Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i inne,
- Zarządzanie osobą w zespole zajmującą się ustawianiem kampanii i tworzeniem grafik w Meta Ads,
- Analiza wyników działań marketingowych i optymalizacja kampanii pod kątem KPI,
- Poszukiwanie nowych możliwości promocji i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- Tworzenie kampanii email marketingowych,
- Wypełnianie cotygodniowych raportów z przeprowadzonych działań,
- Monitorowanie trendów rynkowych.
- Wynagrodzenie 5 000 - 7 000 zł netto miesięcznie (B2B),
- Praca w 100% zdalna z elastycznymi godzinami pracy,
- Swobodę w eksperymentowaniu i wdrażaniu innowacyjnych pomysłów,
- Duży budżet marketingowy do zarządzania,
- Pracę w młodym i ambitnym zespole,
Etap 1: selekcja aplikacji
Etap 2: rozmowa kwalifikacyjna
Etap 3: rozmowa rekrutacyjna (poprosimy Cię o wykonanie prostego zadania)