Marketing Project Manager
Zarządzanie

Marketing Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

copywriting

Marketing management

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jeżeli masz doświadczenie w marketingu, zależy Ci na pracy w międzynarodowym środowisku a zarządzanie projektami to Twoja codzienność - czytaj dalej! 

Szukamy kreatywnej, zmotywowanej osoby, która jako Marketing Project Manager dołączy do naszego teamu SDA. Czekamy na Ciebie, żeby zobaczyć co robisz najlepiej.


A co my robimy najlepiej? W SDA tworzymy kursy, które zmieniają ludziom życie i spełniają ich marzenia o zostaniu programistą/ką. Działamy lokalnie i globalnie z myślą o rozwijaniu kompetencji przyszłości. Mamy dużo planów, wyzwań i nowych projektów, więc jeżeli to Cię nie przeraża, a szybkie tempo działania to Twoja codzienność to SDA jest miejscem dla Ciebie.

 


Co będzie należeć do Twoich zadań na tym stanowisku:


  • Szczegółowe planowanie działań marketingowych oraz ich realizacja w odniesieniu do wyznaczonego harmonogramu, budżetu i celu.
  • Bieżąca aktualizacja harmonogramu, monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektów w sposób mierzalny i raportowanie ich do przełożonego.
  • Ocena jakości i efektywności prowadzonych działań marketingowych, w tym analizowanie źródeł pozyskania leadów, poziomu konwersji na umowy oraz efektywności poszczególnych źródeł pozyskiwania leadów.
  • Realizacja działań związanych z optymalizacją treści na stronach (w szczególności aktualizacja treści na LP kursów, wydarzeń i kampanii).
  • Bieżąca współpraca z działem sprzedaży i wsparcie marketingowe dla nowopowstających kanałów. 
  • Działania z zakresu copywritingu - w tym przygotowanie i realizacja akcji mailingowych i smsowych.
  • Współorganizacja wydarzeń wspierających sprzedaż (webinarów i spotkań informacyjnych).
  • Pozyskiwanie zewnętrznych kontaktów wspierających pozyskiwanie leadów, w tym partnerów biznesowych podnoszących jakość realizowanych wydarzeń, influencerów czy też mówców motywacyjnych.


Poszukujemy osoby, która ma:


  • Ma min. 3 lata doświadczenia marketingowego (mile widziane w branży IT/Tech/Edu).
  • Udokumentowane sukcesy w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych wykorzystujących zarówno narzędzia marketingu online jak i offline.
  • Analityczny mindset - cykliczne śledzenie wyników działań w poszczególnych kanałach marketingowych w celu oceny ich skuteczności.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i prezentacyjne ze zdolnością do skutecznego realizowania celów obu stron.
  • Znakomite umiejętności zarządzania projektami i koordynacji z możliwością śledzenia wielu jednoczesnych projektów i ich rezultatów.
  • Biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zdolność do pracy i rozwoju w szybko zmieniającym się, wielofunkcyjnym środowisku.


Mile widziane:


  • Umiejętność nagrywania i montowania filmików.  
  • Podstawowe umiejętności graficzne.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. 


Z naszej strony oferujemy:


  • Standardowe benefity, które dobrze znasz - owoce, Multisport, opiekę medyczną czy ubezpieczenie grupowe. 
  • Elastyczność co do umowy - pracujemy na zleceniach, B2B lub UoP - co kto lubi i czego potrzebuje.  
  • Nie mamy oficjalnego dress codu, ani sztywnych godzin pracy 8-16. Zaczynasz pracę do 10, a jak potrzebujesz to pracujesz z domu, bo wszyscy wiemy, że czasem ciężko się umówić z kurierem po 16.
  • Jesteśmy otwarci na różne kultury i języki - mamy okazję współpracować z ludźmi z Rumunii, Estonii, czy Albanii. 
  • Pracujemy zespołowo, ale stawiamy na dużą samodzielność i branie odpowiedzialności za Twoje zadania - Ty jesteś specjalistą, więc ufamy, że wiesz co i na kiedy możesz dowieźć.