HR Business Partner

HR

HR Business Partner

HR

Zachodnia 76, Świebodzin

SECO/WARWICK S.A.

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Procesy HR
HR
learning
negocjacje

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Jeśli:

Potrafisz współtworzyć angażujące środowisko pracy, rozwijać pracowników a liczby w HR zjadasz na śniadanie…

Chcesz kreować i wdrażać innowacyjne pomysły i działania, a Twoją pasją jest budowanie silnych zespołów i wspieranie menedżerów…

To jesteś w dobrym miejscu! 


NASZ DZIAŁ

Jesteśmy zespołem HR, który wie, że kropla drąży skałę, a dobra relacja jest gwarancją sukcesu. Tworzymy pomost między kadrą zarządzającą a pracownikami i łączymy oczekiwania obu stron. Dbamy o odpowiednie wdrażanie do pracy, podnoszenie umiejętności oraz ciągły rozwój i motywację.

Jeśli to samo Ci „w duszy gra”, HR „masz we krwi” i chcesz być częścią 5-cio osobowego teamu pozytywnie nastawionych do pracy osób, dla których nie ma rzeczy niemożliwych i które dobrze rozumieją potrzeby biznesu - to zapraszamy!


JAKO HR BUSINESS PARTNER BĘDZIESZ ODPOWIADAŁ ZA

  • Współtworzenie i wdrażanie rozwiązań z zakresu rozwoju kapitału ludzkiego, wspierających realizację strategii organizacji oraz osiąganie celów biznesowych i organizacyjnych.

  • Uczestniczenie w planowaniu i wdrażaniu zmian organizacyjnych w oparciu o analizę potrzeb i priorytetów biznesu.

  • Współtworzenie i rozwijanie kultury organizacyjnej firmy sprzyjającej zaangażowaniu, współpracy i innowacyjności.

  • Analizowanie i optymalizowanie procesów HR oraz rekomendowanie działań usprawniających funkcjonowanie organizacji.

  • Doradzanie menedżerom w zakresie efektywnego zarządzania zespołami oraz rozwijania kompetencji liderskich.

  • Wspieranie w procesach oceny pracowników, planowania sukcesji i rozwoju talentów.

  • Monitorowanie i analizowanie danych HR oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji działań rozwojowych.

  • Inicjowanie i realizacja projektów z zakresu optymalizacji procesów HR.

  • Współpraca przy projektach komunikacyjnych i inicjatywach wspierających zaangażowanie pracowników.

  • Współpraca z zespołami HR w strukturach globalnych, wymiana dobrych praktyk i wdrażanie standardów międzynarodowych.


TAK ORGANIZUJEMY SOBIE PRACĘ 

40% spotkania

30% praca koncepcyjna

10% analiza i raporty

15% praca zespołowa

5% rozwój własny


KLUCZOWE KOMPETENCJE

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne

  • Minimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu procesów i rozwiązań HR w firmie produkcyjnej lub projektowej

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom min. B2

  • Praktyczna znajomość wszystkich procesów HR, w tym szczególnie performance management oraz learning & development 

  • Doświadczenie w pracy z kadrą menedżerską średniego i wyższego szczebla jako doradca i partner zapewniający wsparcie we wszystkich kwestiach dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi

  • Wysoka orientacja biznesowa 

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

  • Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy 

  • Umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia


W ZAMIAN ZA TWOJE DOŚWIADCZENIE, WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI MOŻESZ LICZYĆ NA

  • Jasny system wynagradzania i premiowania – Twoja praca ma swoją cenę – wybierz karierę, która Ci się opłaci!

  • Ubezpieczenie na życie i pakiet medyczny LUXMED dla Ciebie i Twoich najbliższych

  • Kartę Medicover Sport – możliwość zapisania Ciebie i Twoich  najbliższych i aktywne spędzanie wolnego czasu

  • SECO/BUS - darmowe dowozy do firmy z Zielonej Góry i Sulechowa (w przypadku pracy w Świebodzinie) lub wsparcie w dojazdach w postaci karty paliwowej

  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - środki które możesz przeznaczyć na sport, kulturę, sztukę, wyprawkę dla dzieci a także finansujący integracje firmowe, świadczenia świąteczne i wiele innych

  • Przejrzysta ścieżka kariery i awansu – w 2023 roku 8 pracowników awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym a w 2024 roku 57 osób w ramach ścieżki karier

  • Mobilność wewnątrz grupy SECO/WARWICK i możliwość rozwoju w naszych spółkach na całym świecie

  • Program poleceń pracowniczych – w 2023 zatrudniliśmy 25 osób z polecenia naszych pracowników 

  • Chcesz pracować z domu? Masz tę możliwość – oferujemy hybrydowy model pracy oraz elastyczne godziny 

  • Twoje ambicje są naszym priorytetem – inwestujemy w Twój rozwój i zapewniamy obszerną ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych 

  • Międzynarodowe środowisko pracy, możliwość uczestnictwa w globalnych projektach i współpracy z doświadczonymi profesjonalistami z branży

  • Możliwość realizacji swoich pozazawodowych aspiracji poprzez dołączenie do drużyny SECO/RUN i SECO/BIKE lub zainspirowania nas i być może stworzenia własnej…?


JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI I WDROŻENIA?

  1. Wyślij swoje CV

  2. Weź udział w pierwszej rozmowie online z rekruterem i HRBP

  3. Przyjedź do nas do firmy na drugą rozmowę z menedżerem i wykonaj zadanie rekrutacyjne

  4. Poczekaj na decyzję 

  5. Witamy na pokładzie!

Wiemy jak stresujące jest dołączenie do nowej organizacji. Dlatego w pierwszych miesiącach pracy otrzymasz od nas pełne wsparcie w postaci osobistego opiekuna – Buddy’ego, a także przełożonego i zespołu. Zaopatrzymy Cię też w niezbędne materiały wdrożeniowe i narzędzia, dzięki którym będziesz wiedział/a jak poruszać się po firmie. 


NASZE WYRÓŻNIKI JAKO PRACODAWCY

Bezpieczeństwo – prawie połowa pracowników jest z nami od ponad 10 lat

Stabilność – U nas masz pewność, że jesteś częścią zespołu, który dba o stały rozwój i bezpieczeństwo swoich pracowników! Posiadamy ponad 100 lat doświadczenia na rynku i jesteśmy wiodącą firmą w branży.

Bieżący i konstruktywny feedback od przełożonego – cenimy otwartą komunikację i wzajemny szacunek, wiemy, jak ważnym jest znać i widzieć efekty swojej pracy, dlatego nasi managerowie regularnie dbają o zapewnienie Ci informacji zwrotnej o Twojej pracy, a także sami są w ciągłym procesie rozwoju i feedbacku.

Pracodawcę docenionego i wyróżnionego jako Solidny Pracodawca Roku oraz Organizator Pracy Bezpiecznej.  

Realny wpływ na rozwój i doskonalenie najnowocześniejszych technologii w branży obróbki cieplnej – co potwierdzają liczne wyróżnienia m.in. medal Zasłużony dla Polskiej Wynalazczości czy Lider Innowacyjności.

Możliwość dbania o planetę – w ramach SECO/ECO podejmujemy szereg działań proekologicznych, aby zmienić kolor metalurgii i obróbki cieplnej na zielony.

Możliwość wspierania działań CSR’owych, dzięki którym poczujesz się częścią lokalnej społeczności i wpłyniesz na rozwój najbliższego środowiska, co zostało docenione wyróżnieniem Fair Company w 2024 roku.


NIE CZEKAJ, APLIKUJ!

Masz pytania, wątpliwości? Napisz na rekrutacja@secowarwick.com lub skontaktuj się z Aleksandrą Nogą +48 734 935 723.

Jeśli czujesz, że oferta jest dla Ciebie, ale nie spełniasz 100% wymagań – aplikuj! Wiemy, że nie ma kandydatów idealnych i z chęcią poznamy Ciebie i Twoją motywację 😊 


Zapraszamy do świata SECO/WARWICK!


Wymagane umiejętności

Procesy HR
HR
learning
negocjacje

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 31.10.2025

O firmie

SECO/WARWICK S.A.

SECO/WARWICK wpływa na globalny rozwój technologiczny, projektując i dostarczając nowoczesne, ekologiczne urządzenia do obróbki cieplnej, które są sprzedawane na wszystkich kontynentach.

Zobacz profil firmy

HR Business Partner

Podsumowanie oferty

HR Business Partner

Zachodnia 76, Świebodzin

SECO/WARWICK S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Masz prawo wiedzieć jakie informacje o Tobie posiadamy i w jaki sposób je wykorzystujemy. Przed aplikacją zapoznaj się ze szczegółami: https:... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca