Oferty
Specjalista ds. Sprawozdawczości
Nowa
Finanse

Specjalista ds. Sprawozdawczości

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
SECO/WARWICK S.A.

SECO/WARWICK S.A.

Od lat w SECO/WARWICK zmieniamy światowy przemysł obróbki cieplnej, dostarczając rozwiązania dla czołowych firm w branży lotniczej, samochodowej czy energetycznej. To za sprawą naszych urządzeń m.in. samochody jeżdżą i samoloty latają.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

analiza finansowa

finanse

raportowanie

MSSF

regulacje prawne

rachunkowość

audyt

MS Excel

Opis stanowiska

Jeśli:

Lubisz pracować z danymi, tworzyć raporty, analizować sprawozdania oraz masz chęci i gotowość stawiać czoła globalnym projektom…

Chcesz poznać bliżej świat sprawozdawczości finansowej, analizować, tworzyć i rozwijać rozwiązania, które wspierają decyzje biznesowe i / wpływają na funkcjonowanie globalnego przedsiębiorstwa…


To jesteś w dobrym miejscu!


JAKO SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI BĘDZIESZ ODPOWIADAŁ ZA

/ Przygotowanie i publikowanie sprawozdań finansowych, zgodnych z wymogami MSSF/IFRS oraz GPW

/ Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych i standardach rachunkowości oraz i implementowanie w spółce

/ Współpracę z audytorami zewnętrznymi i działem księgowości

/ Analizowanie wyników finansowych oraz sporządzanie raportów zarządczych na potrzeby kadry kierowniczej

/ Zapewnienie zgodności raportowania z wymogami ESEF


TAK ORGANIZUJEMY SOBIE PRACĘ

/ Sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych: 75%

/ Przygotowanie danych i dokumentacji: 10%

/ Tworzenie raportów i zestawień: 5%

/ Udział w spotkaniach i konsultacjach: 5%

/ Rozwój kompetencji i doskonalenie wiedzy: 5%


KLUCZOWE KOMPETENCJE

/ Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne

/ Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1)

/ Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rachunkowością, mile widziane doświadczenie w pracy w firmie audytowej

/ Znajomość MSSF/IFRS oraz polskiego prawa podatkowego i bilansowego

/ Praktyczna znajomość procesów raportowania finansowego w spółkach kapitałowych

/ Doświadczenie w przygotowywaniu raportów finansowych zgodnie z wymaganiami GPW i regulacjami UE (ESMA, ESEF)

/ Bardzo dobra znajomość MS Excel

/ Analityczne myślenie

/ Skrupulatność, odpowiedzialność i dokładność

/ Komunikatywność

/ Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku giełdowym


A DODATKOWO

/ Doświadczenie w zakresie raportowania niefinansowego np. ESG

/ Znajomość zasad konsolidacji finansowej

/ Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku

/ Doświadczenie we współpracy z podmiotami grupy kapitałowej


NASZ DZIAŁ

Dział Finansów w SECO/WARWICK S.A. odpowiada za zarządzanie finansami firmy, zapewniając jej stabilność i wspierając strategiczne decyzje. Zajmujemy się budżetowaniem, analizą wyników, raportowaniem zgodnym z międzynarodowymi standardami oraz współpracą z audytorami i doradcami podatkowymi.


Dbamy o płynność finansową, optymalizację kosztów i zgodność z regulacjami prawnymi. W międzynarodowym środowisku zarządzamy przepływami finansowymi, ryzykiem walutowym i konsolidacją sprawozdań. Naszym celem jest wspieranie rozwoju firmy poprzez skuteczne i innowacyjne zarządzanie finansami.


W ZAMIAN ZA TWOJE DOŚWIADCZENIE, WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI MOŻESZ LICZYĆ NA

/Jasny system wynagradzania i premiowania – Twoja praca ma swoją cenę – wybierz karierę, która Ci się opłaci!

/ Ubezpieczenie na życie i pakiet medyczny LUXMED dla Ciebie i Twoich najbliższych

/ SECO/BUS - darmowe dowozy do firmy z Zielonej Góry i Sulechowa (w przypadku pracy w Świebodzinie) lub wsparcie w dojazdach w postaci karty paliwowej

/ Przejrzysta ścieżka kariery i awansu – w 2024 roku 7 pracowników awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym a 57 osób w ramach ścieżki karier

/ Mobilność wewnątrz grupy SECO/WARWICK i możliwość rozwoju w naszych spółkach na całym świecie

/ Program poleceń pracowniczych – w 2024 zatrudniliśmy 17 osób z polecenia naszych pracowników

/ Chcesz pracować z domu? Masz tę możliwość – oferujemy hybrydowy model pracy oraz elastyczne godziny

/ Twoje ambicje są naszym priorytetem – inwestujemy w Twój rozwój i zapewniamy obszerną ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

/ Międzynarodowe środowisko pracy, możliwość uczestnictwa w globalnych projektach i współpracy z doświadczonymi profesjonalistami z branży

/ Możliwość realizacji swoich pozazawodowych aspiracji poprzez dołączenie do drużyny SECO/RUN i SECO/BIKE lub zainspirowania nas i być może stworzenia własnej…?


JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI I WDROŻENIA?

1.      Wyślij swoje CV

2.      Weź udział w pierwszej rozmowie online z menedżerem i rekruterem

3.      Przyjedź do nas do firmy na drugą rozmowę i wykonaj zadanie rekrutacyjne

4.      Poczekaj na decyzję

5.      Witamy na pokładzie!


Wiemy jak stresujące jest dołączenie do nowej organizacji. Dlatego w pierwszych miesiącach pracy otrzymasz od nas pełne wsparcie w postaci osobistego opiekuna – Buddy’ego, a także przełożonego i zespołu. Zaopatrzymy Cię też w niezbędne materiały wdrożeniowe i narzędzia, dzięki którym będziesz wiedział/a jak poruszać się po firmie.


NASZE WYRÓŻNIKI JAKO PRACODAWCY

/ Bezpieczeństwo – prawie połowa pracowników jest z nami od ponad 10 lat

/ Stabilność – U nas masz pewność, że jesteś częścią zespołu, który dba o stały rozwój i bezpieczeństwo swoich pracowników! Posiadamy ponad 100 lat doświadczenia na rynku i jesteśmy wiodącą firmą w branży a staż pracy wynosi średnio 11 lat.

/ Bieżący i konstruktywny feedback od przełożonego – cenimy otwartą komunikację i wzajemny szacunek, wiemy, jak ważnym jest znać i widzieć efekty swojej pracy, dlatego nasi managerowie regularnie dbają o zapewnienie Ci informacji zwrotnej o Twojej pracy, a także sami są w ciągłym procesie rozwoju i feedbacku.

/ Pracodawcę docenionego i wyróżnionego jako Solidny Pracodawca Roku oraz Organizator Pracy Bezpiecznej.  

/ Realny wpływ na rozwój i doskonalenie najnowocześniejszych technologii w branży obróbki cieplnej – co potwierdzają liczne wyróżnienia m.in. medal Zasłużony dla Polskiej Wynalazczości czy Lider Innowacyjności.

/ Możliwość dbania o planetę – w ramach SECO/ECO podejmujemy szereg działań proekologicznych, aby zmienić kolor metalurgii i obróbki cieplnej na zielony.

/ Możliwość wspierania działań CSR’owych, dzięki którym poczujesz się częścią lokalnej społeczności i wpłyniesz na rozwój najbliższego środowiska, co zostało docenione wyróżnieniem Fair Company w 2024 roku.


NIE CZEKAJ, APLIKUJ!

Masz pytania, wątpliwości? Napisz na rekrutacja@secowarwick.com lub skontaktuj się z Aleksandrą: +48 734 935 723 | aleksandra.noga@secowarwick.com

Jeśli czujesz, że oferta jest dla Ciebie, ale nie spełniasz 100% wymagań – aplikuj! Wiemy, że nie ma kandydatów idealnych i z chęcią poznamy Ciebie i Twoją motywację 😊


Zapraszamy do świata SECO/WARWICK!

Sprawdź podobne oferty pracy

Starszy Konsultant w dziale Audytu

Nowa
Advantim Audit
Poznań
wykształcenie wyższe
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Zgodności Regulacyjnej (K/M)

Nowa
LINK4
Warszawa
Cyberbezpieczeństwo
audyt
Nowa

IT Internal Auditor

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Gdańsk
CISA
English
Nowa

Financial Controller - Warszawa

Nowa
15 000 - 18 000 pln
Michael Page
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Nowa

Praktyki - Audit Support Center

Nowa
KPMG
Katowice
Microsoft Office Word
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa