Zarządzanie wysokobudżetowymi kampaniami Google Ads zgodnie z wyznaczonymi celami biznesowymi.
Monitorowanie bieżących trendów oraz wdrażanie nowych rozwiązań.
Przeprowadzanie audytów prowadzonych kampanii Google Ads, analiza efektywności.
Raportowanie prowadzonych działań oraz prezentacja zaleceń.
Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
Oczekiwania:
Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kampaniami Google Ads.
Praktyczna wiedza z zakresu automatyzacji kampanii Google Ads.
Doskonała znajomość środowiska oraz narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Looker Studio (Google Data Studio), Google Ads Editor.
Umiejętności wyciągania wniosków na podstawie danych oraz tworzenia rekomendacji.
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Doskonała umiejętność organizacji czasu pracy własnej.
Oferujemy:
Przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku pracy.
Możliwość wdrażania autorskich pomysłów oraz usprawnień.
Elastyczny czas pracy.
Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.