Sellintegro to innowacyjna firma z branży IT, która rozwija platformę SaaS do integracji systemów e-commerce oraz zarządzania procesami🚀. Z naszych produktów korzysta ponad 9000 firm, które z powodzeniem automatyzują powtarzalne procesy, zwiększając wydajność pracy i redukując koszty prowadzenia działalności📈.
Do naszego zespołu marketingowego poszukujemy specjalisty ds. treści i mediów społecznościowych, który wesprze nas w tworzeniu, zarządzaniu i promowaniu treści na różnych kanałach komunikacji, w tym na stronie internetowej, blogu, mediach społecznościowych oraz innych platformach.🔥
👉Zakres obowiązków:
- planowanie strategii treści i mediów społecznościowych
- tworzenie contentu, który będzie stanowił oś naszej komunikacji w mediach społecznościowych
- analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy w celu wyciągania z niego contentu na social media
- aktywne poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów
- przeprowadzanie wywiadów i analiz, tworzenie raportów, pisanie artykułów związanych z branżą e-commerce
👉Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w marketingu
- umiejętności redakcyjne, kreatywność, znajomość trendów w mediach społecznościowych
- wiedza na temat zasad SEO i umiejętność ich skutecznego stosowania w praktyce
- doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi w Internecie
- umiejętność priorytetyzowania zadań oraz efektywnego zarządzania czasem
- umiejętność kreatywnego myślenia i proponowania innowacyjnych rozwiązań
- umiejętność planowania, analizy danych i wyciągania wniosków
👉Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia
- współpracę w oparciu o preferowaną formę zatrudnienia
- pracę w biurze (w centrum Wrocławia) lub hybrydową
- możliwość rozwoju w kierunku Senior Content Specialist / Leader
- elastyczne podejście do 8-godzinnego systemu godzinowego
- realny wpływ na swoją pracę oraz cele zespołowe
- dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów
- rozwój w przyszłościowej branży e-commerce
- dofinansowanie karty Multisport
- prywatną opiekę medyczną
- dostęp do bazy wiedzy i szkoleń
- wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- wspólne wyjścia integracyjne, szereg firmowych imprez
-
Brzmi dobrze? Aplikuj i dołącz do nas!🔥
Przebieg rekrutacji
- Wstępna rozmowa telefoniczna
- Rozmowa wideo / stacjonarna z przełożonym, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje. To także czas dla Ciebie — śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!
- Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.