Content & Social Media Specialist✍️
Marketing

Content & Social Media Specialist✍️

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

copywriting

content marketing

social media

marketing

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sellintegro to innowacyjna firma z branży IT, która rozwija platformę SaaS do integracji systemów e-commerce oraz zarządzania procesami🚀. Z naszych produktów korzysta ponad 9000 firm, które z powodzeniem automatyzują powtarzalne procesy, zwiększając wydajność pracy i redukując koszty prowadzenia działalności📈.


Do naszego zespołu marketingowego poszukujemy specjalisty ds. treści i mediów społecznościowych, który wesprze nas w tworzeniu, zarządzaniu i promowaniu treści na różnych kanałach komunikacji, w tym na stronie internetowej, blogu, mediach społecznościowych oraz innych platformach.🔥


👉Zakres obowiązków:


  • planowanie strategii treści i mediów społecznościowych
  • tworzenie contentu, który będzie stanowił oś naszej komunikacji w mediach społecznościowych
  • analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy w celu wyciągania z niego contentu na social media
  • aktywne poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów
  • przeprowadzanie wywiadów i analiz, tworzenie raportów, pisanie artykułów związanych z branżą e-commerce


👉Wymagania:


  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w marketingu
  • umiejętności redakcyjne, kreatywność, znajomość trendów w mediach społecznościowych
  • wiedza na temat zasad SEO i umiejętność ich skutecznego stosowania w praktyce
  • doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi w Internecie
  • umiejętność priorytetyzowania zadań oraz efektywnego zarządzania czasem
  • umiejętność kreatywnego myślenia i proponowania innowacyjnych rozwiązań
  • umiejętność planowania, analizy danych i wyciągania wniosków


👉Oferujemy:


  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia
  • współpracę w oparciu o preferowaną formę zatrudnienia
  • pracę w biurze (w centrum Wrocławia) lub hybrydową
  • możliwość rozwoju w kierunku Senior Content Specialist / Leader
  • elastyczne podejście do 8-godzinnego systemu godzinowego
  • realny wpływ na swoją pracę oraz cele zespołowe
  • dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów
  • rozwój w przyszłościowej branży e-commerce
  • dofinansowanie karty Multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • dostęp do bazy wiedzy i szkoleń
  • wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
  • wspólne wyjścia integracyjne, szereg firmowych imprez
  • Brzmi dobrze? Aplikuj i dołącz do nas!🔥


Przebieg rekrutacji

  1. Wstępna rozmowa telefoniczna
  2. Rozmowa wideo / stacjonarna z przełożonym, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje. To także czas dla Ciebie — śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!
  3. Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.


Rekomendowane oferty

Redaktor online / Content specialist

Nowa
6 000 - 7 500 PLN/mies.
Grupa Marketer Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Wordpress
redakcja
marketing
Nowa