Jesteśmy Semcore – pierwszą agencją SXO w Polsce 🚀. Łączymy SEO i UX, tworząc strategie, które realnie zwiększają przychody klientów 📈. Pracujemy z topowymi markami e-commerce, a nasze działania mają mierzalny efekt. Zobacz więcej na semcore.pl.
Wierzymy w dane, współpracę i skuteczność. Właśnie dlatego budujemy marketing oparty na wiedzy – także dzięki naszej platformie badawczej SemcoreLAB.
Teraz szukamy osoby, która zadba o to, by nasze pomysły marketingowe były dobrze zaplanowane i skutecznie zrealizowane.
Jako Marketing Project Coordinator będziesz koordynować wewnętrzne projekty, które wspierają wzrost Semcore, łączyć strategię z operacjami i dbać o to, by wszystko szło zgodnie z planem.
Brzmi ciekawie? Czytaj dalej 👇
-
Koordynacja projektów marketingowych i sprzedażowych — od lead magnetów, materiałów edukacyjnych, treści kampanijnych, przez produkcje wideo, podcasty i raporty, po działania wspierające sprzedaż (np. case studies, checklisty, POV videos).
-
Wsparcie content marketingu — briefowanie, egzekucja, dystrybucja treści, we współpracy z zespołem SEO, copywriterami, wideo i grafiką.
-
Organizacja i dowożenie projektów — tworzenie harmonogramów, pilnowanie tasków, budżetów i terminów. Dbasz, by wszystko było dopięte na ostatni guzik.
-
Raportowanie i optymalizacja — śledzenie postępów, ryzyk i efektywności, szukanie usprawnień w procesach i narzędziach (np. ClickUp, AI do zarządzania contentem).
-
Budowanie relacji — skuteczna komunikacja z zespołami marketingu, sprzedaży, customer success i zewnętrznymi partnerami. Tworzysz atmosferę współpracy i zaufania.
-
Ma doświadczenie w marketingu i/lub pracy w trybie projektowym - brałeś udział w planowaniu, organizowaniu lub koordynowaniu różnych inicjatyw w obszarze marketingu lub sprzedaży i dobrze odnajdujesz się w pracy zadaniowej.
-
Umie dowieźć projekt do końca — świetna organizacja, skupienie na wykonaniu i wysoka odporność na stres to Twoje znaki rozpoznawcze.
-
Zaraża energią — potrafi zyskać zaufanie współpracowników, aktywnie inicjuje i podtrzymuje pozytywną współpracę międzyzespołową.
-
Czuje digital i content — rozumie jak działa marketing B2B, zna podstawy SEO, marketing automation, contentowe procesy i zna się na narzędziach (ClickUp, Notion, Trello, itp.).
-
Jest dokładny i samodzielny — planujesz realistycznie, nie boisz się feedbacku i zawsze masz plan B.
- Doświadczenie przy produkcji materiałów wideo lub pracy z AI/automatyzacją treści.
- Umiejętność tworzenia prostych scenariuszy, storyboardów czy checklist dla zespołu kreatywnego.
- Portfolio zrealizowanych projektów w content marketingu lub kampaniach leadowych.
- Wynagrodzenie 8000 - 12 000 zł netto / B2B
- Praca 100% zdalna lub w biurze w Poznaniu (okolice Rynku Łazarskiego)
- Elastyczne godziny pracy (start między 6:00 a 10:00)
- Nowoczesne narzędzia do pracy (służbowy komputer, telefon itp.)
- Platforma benefitowa Worksmile po okresie próbnym
- Możliwość nabycia karty Multisport, pakietu LuxMed i MultiLife
- Dzień wolny na urodziny 🎂
- Krótszy piątek – pracujemy tylko 7h!
- Realny wpływ na rozwój działu i firmy
- Możliwość współpracy z marką, która tworzy inspirujące SEO Case Study
1️⃣ Analiza zgłoszeń – przejrzymy Twoje CV.
2️⃣ Zadanie rekrutacyjne – krótkie wyzwanie, które pozwoli nam zobaczyć, jak podchodzisz do codziennych zadań.
3️⃣ Zdalne spotkanie rekrutacyjne – skupiamy się na Twoim doświadczeniu, umiejętnościach i oczekiwaniach.
4️⃣ Decyzja i feedback – zawsze dajemy Ci informację zwrotną! Proces rekrutacyjny staramy się zamknąć w maksymalnie 3 tygodnie.
👩💻 Rekrutację prowadzi Patrycja Migaszewska, People Business Partner w Semcore. Masz pytania? Napisz na p.migaszewska@semcore.pl – chętnie pomogę! 😊
Aplikuj i rozwijaj się z nami! 🚀