Kim jesteśmy
Z dumą mówimy, że jesteśmy najlepszą agencją SXO w Polsce. Nasze strategie marketingowe to unikalne połączenie SEO i UX. Głęboko wierzymy, że synergia tych dwóch elementów daje klientowi największą wartość. Naszą misją jest wspieranie naszych klientów w osiąganiu wyższych przychodów poprzez ciągłą orientację na zwiększenie widoczności w sieci i generowanie ruchu na ich stronach. Mamy mnóstwo pomysłów, którymi chcemy zrobić różnicę w świecie e-commerce. Jako pierwsza agencja tego typu połączyliśmy naukę i biznes tworząc inicjatywę SemcoreLAB, dzięki której możemy świadomie zarządzać innowacjami i rozwijać młode talenty. Jeśli chcesz być częścią naszej historii, czytaj dalej.
Head of Performance Marketing (SEO/SEM)
Miejsce pracy: Poznań
Co chcemy osiągnąć dzięki współpracy z Tobą
Ze względu na etap rozwoju, na jakim się obecnie znajdujemy, chcemy bardziej efektywnie kierować naszym biznesem a w konsekwencji skalować się. Planujemy to osiągnąć poprzez budowanie określonych kompetencji i specjalizacji w zespołach oraz lepsze zarządzanie procesami. Kluczowym obszarem pozwalającym nam osiągać przewagę konkurencyjną na rynku jest realizacja, od której zależy sukces naszych klientów - to właśnie efekty pracy tego zespołu niejednokrotnie decydują o satysfakcji ze współpracy z nami. W przeciągu najbliższych kilku miesięcy chcemy zbudować tam grupę ekspertów w określonych specjalizacjach, lepiej mierzyć rentowność projektów poprzez optymalne wykorzystanie zasobów oraz wdrożyć inicjatywy i mechanizmy, które ostatecznie przełożą się na osiągnięcie celu głównego, czyli wzrost ruchu na stronach naszych klientów. Dołączając do nas stajesz się naszym kluczowym zasobem, który pozwoli nam zbudować najlepszy dział realizacji w Polsce.
Twój zespół
Obecnie nasza realizacja to zespół kilkunastu specy od SEO i copywriterów. Na co dzień wykonują dla naszych klientów audyty, optymalizują ich strony oraz tworzą angażujące treści. Chcemy w jak najlepszy sposób korzystać z ich potencjału i doświadczenia. Ze względu na dużą gotowość zespołu do uczenia się nowych rzeczy planujemy rozwijać ich kompetencje w nowych obszarach. Dołączając do nas będziesz mieć okazję zaproponować kierunki, w jakich powinniśmy podążać.
Twoje zadania
- bezpośrednia współpraca z zarządem w zakresie zwiększania efektywności procesów w obszarze realizacji (proponowanie mechanizmów, narzędzi, inicjatyw oraz umiejętne argumentowanie wartości z nich wynikających)
- definiowanie celów długofalowych i strategii działania w obszarze realizacji oraz umiejętne przekładanie ich na cele operacyjne zespołu
- wdrożenie kluczowych mierników efektywności pozwalających na bardziej precyzyjne mierzenie rentowności projektów
- badanie trendów rynkowych dotyczących rozwoju rynku e-commerce i rekomendowanie zarządowi rozwiązań, dzięki którym będziemy w stanie budować większą wartość dla naszych klientów oraz realizować cele przychodowe
- zbudowanie zespołu ekspertów specjalizujących się w określonych kompetencjach (GoogleAds, Social Ads, UX, Marketing Automation)
- wdrożenie narzędzi pozwalających na skuteczniejsze mierzenie efektywności prowadzonych dla klientów kampanii
- współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w zakresie tworzenia i dodawania do portfolio nowych usług, opiniowanie prototypów, szacowanie rentowności i opracowywanie strategii cenowych
- udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi klientami w celu wsparcia zespołu handlowego w proponowaniu optymalnych rozwiązań
- stworzenie bazy wiedzy dla pozostałych obszarów organizacji, która pozwoli na samodzielne odpowiadanie na zapytania klientów oraz proponowanie bardziej customizowanych usług
- wdrożenie w zespole realizacji dobrych praktyk związanych z marketingiem efektywnościowym
Kluczowe kompetencje i doświadczenie, jakich poszukujemy
- pracowałeś w agencji SEO/SEM, agencji świadczącej usługi e-commerce lub firmie posiadającej kanał sprzedaży e-commerce, za który byłeś odpowiedzialny
- samodzielnie opracowywałeś strategie performance'owe nakierowane na wzrost ruchu
- masz doświadczenie w mierzeniu rentowności oferowanych usług oraz rekomendowaniu rozwiązań pozwalających na lepsze zarządzanie polityką cenową
- wiesz jak definiować cele w obszarze realizacji, potrafisz opracować mechanizmy pozwalające na śledzenie ich postępów oraz na bazie danych wyłapujesz, które działania przynoszą nam wartość a które należy eliminować
- wdrażałeś w obszarze realizacji standardy i procesy, które pozwalały na obsługę wielu klientów zgodnie z określonym wzorcem postępowania
- jesteś nastawiony na budowanie i tworzenie od podstaw oraz potrafisz odnaleźć się w niekorporacyjnym chaosie - potrzebujemy kogoś, kto pozwoli nam uporządkować to, co dziś już wiemy i potrafimy
- potrafisz łączyć podejście koncepcyjne z analitycznym oraz masz praktyczne doświadczenie w przekładaniu strategicznych wizji zarządu na taktyczne działania
- argumentując rozwiązania popierasz je danymi, a w dyskusji nie obawiasz się pytań "Jak to zmierzyłeś?", "Skąd wiesz, że to zadziała?"
- posiadasz praktyczną znajomość następujących narzędzi: Google Analytics, Hotjar, Albacross, Ahrefs, Senuto, Semstorm, SurferSEO
- masz aktywny gen rywalizacji, który motywuje Cię do robienia więcej i lepiej (chcemy być zawsze w I lidze i potrzebujemy do tego najlepszych zawodników)
- lubisz upraszczać rzeczywistość i nastawiasz się na dowiezienie określonego efektu przy jednoczesnym nastawieniu na wysoką jakość
- Twoim atutem będzie doświadczenie w pracy z developerami lub przy realizacji projektów z obszaru IT
Nasza propozycja wartości dla Ciebie
-
Wynagrodzenie - nasze widełki to 10.000 - 15.000 netto na B2B
-
Udział w tworzeniu wyjątkowych propozycji wartości dla klienta - mamy misję, aby przez najbliższe kilka lat zrobić w obszarze SEO jak najwięcej. Chcemy udowodnić rynkowi, że się da. Możesz się na to załapać i wspólnie z nami w tym zaistnieć.
-
Poczucie wpływu i autonomia działania - to ty jesteś ekspertem w obszarze realizacji, najlepiej więc wiesz, na co postawić i na czym w pierwszej kolejności się skupić. My Ci powiemy, dokąd chcemy dojść, a Ty nam pokażesz najlepszą drogę do celu.
-
Współpraca bezpośrednio z zarządem - będziesz współdecydować o kierunku rozwoju obszaru realizacji, bo chcemy zapraszać Cię do udziału w dyskusjach na temat przyszłości naszej firmy.
-
Pełne zaangażowanie zarządu - jesteśmy w tym biznesie całym sobą, możesz więc liczyć na realne wsparcie, bo nam faktycznie zależy na tym, aby zrobić różnicę na rynku. Oczekujemy wyników, ale dbamy również o warunki, w jakich będziesz je osiągać.
-
Możliwość udziału w przekładaniu wizji na działanie - szukamy osób komplementarnych do nas. Uwielbiamy kreować wizje i myśleć o przyszłości a teraz potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam ubrać to w pewne ramy możliwe do zrealizowania.
Jeśli czytając naszą propozycję jesteś gotów zmierzyć się z tym wyzwaniem i masz już w głowie pomysły, jak możemy to razem osiągnąć, koniecznie wyślij do nas swoje CV!