Jesteśmy małą agencją marketingową prowadzącą projekty SEO oraz SEM. Obecnie poszukujemy na stanowisko specjalist-ki/y SEM (Google Ads oraz Meta Ads) osoby, która chce i ma chęć rozwijać się w marketingu, zna tajniki Fejsa i Gugla i ma chęć pracować przy dużych projektach.
Poszukujemy osoby zdecydowanej, potrafiącej podejmować trudne decyzje, lubiącej prowadzić projekty samodzielnie.
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads i Meta Ads
- Tworzenie strategii kampanii reklamowych a także ustalanie celów dla klientów (KPI).
- Stała optymalizacja działań reklamowych w celu maksymalizacji ich skuteczności.
- Analiza wyników kampanii, wyciąganie wniosków i prezentacja efektów.
- Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4 i GTM.
- Przeprowadzanie audytów kont reklamowych.
- Wsparcie innych działów w firmie
- Raportowanie wyników i działań reklamowych.
Oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Google Ads oraz Meta Ads (uwaga: więcej Meta niż Google ale musisz znać obie te formy reklamy)
- Znajomości narzędzi, takich jak: Google Analytics 4, GTM, Looker Studio.
- Doświadczenia w tworzeniu media planów i strategii kampanii reklamowych.
- Gotowości do ciągłego rozwoju i poszerzania kompetencji.
- Umiejętności analizy efektywności działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji.
- Zaangażowania, dobrej organizacji pracy oraz terminowości.
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
- Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowych atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – szukamy osób, które zechcą się związać z nami na dłużej i będą wsparciem przy rozwoju firmy
- pracę zdalną oraz elastyczne godziny pracy w tym “krótkie” piątki
- szkolenia, wyjazdy na konferencje, kursy
- fajny zespół ludzi, niekorporacyjną, swobodną i kreatywną atmosferę
- dostęp do dużych i ciekawych projektów
Pensja: 5000 - 9500 zależnie od doświadczenia oraz typu umowy (preferowany model B2B)
Godziny pracy: pon-czw: 8/9-16/17, w piątki 9-15
Praca: całkowicie zdalna
Proces rekrutacyjny będzie składał się z dwóch etapów:
- Etap 1: rozmowa z wybranymi osobami
- Etap 2: dogrywka
Każda/y osoba z etapu 1 i 2 otrzyma feedback.