Jesteśmy małą agencją prowadzącą różnorodne projekty SEO oraz SEM. Dostarczamy treści (content) dla naszych klientów. Obecnie poszukujemy osoby, która będzie wspierać i rozwijać firmę przy redagowaniu tekstów, a także w budowaniu procesów contentowych, jak również skoordynuje te działania.
Wymagamy znajomości języka polskiego, umiejętności pisarskich oraz zdolności w zakresie zarządzania i organizacji prac. W firmie dzielimy się wiedzą i wspieramy przy realizacji projektów.
Obowiązki:
- Planowanie i zarządzanie treściami w firmie oraz dla klientów zewnętrznych,
- Współpraca z podwykonawcami i zarządzanie ich pracą,
- Prowadzenie projektów związanych z treściami (m.in. tworzenie brief'ów, koordynacja procesów związanych z treściami, uzgodnienia z klientami, publikacja treści)
- Przygotowywanie raportów, zestawień, analiz, prezentacji
- Tworzenie treści zoptymalizowanych pod kątem SEO
- Korekta i redagowanie tekstów - dużo treści!
- Wsparcie w tworzeniu treści wewnątrz firmy
- Analizowanie spadków oraz wsparcie klientów w zakresie wytycznych Google Helpful Content
- Rozwój AI i tym podobnych spraw z tym związanych
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność wyciągania wniosków i ich realizacja pod kątem treści, które klient posiada oraz które trzeba poprawiać (np. znajomość google helpful content, e-eat wymagana, content pruning, tworzenie klastrów i pillar pages, powiązania semantyczne między treściami)
- Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego, poprawność stylistyczna, ortograficzna i interpunkcyjna
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność,
- Zaangażowanie i zainteresowanie rozwojem w marketingu,
- Biegłość w wyszukiwaniu informacji w Internecie,
- Samodzielność, kreatywność, entuzjazm
- Lekkie pióro
- Umiejętność pracy zespołowej, delegowania zadań oraz ich egzekwowania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 minimum
- Znajomość: Whitepress, Senuto, SurferSEO, ChatGPT, Perplexity i innych
- Wymagamy szybkiego zapoznania się z kursami np. Koray SEO, Google Analytics
- Znajomość platformy ClickUp niezwykle mile widziane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – szukamy osób, które zechcą się związać z nami na dłużej i będą wsparciem przy rozwoju firmy
- pracę zdalną - elastyczne godziny pracy w tym “krótkie” piątki
- szkolenia, wyjazdy na konferencje, kursy
- fajny zespół ludzi, niekorporacyjną, swobodną i kreatywną atmosferę
- dostęp do dużych i ciekawych projektów
- godziny pracy: pon-czw: 8/9-16/17, w piątki 9-15
- pracę w ClickUp
- normalnego szefa
- Pensja: 7-9 tys netto B2B – wynagrodzenie do negocjacji zależnie od doświadczenia.
Proces rekrutacyjny będzie składał się z dwóch etapów:
- Etap 1: rozmowa i praca domowa - napisanie jednego krótkiego tekstu oraz usprawnienie pod kątem SEO drugiego tekstu
- Etap 2: dogrywka z kandydatkami/kandydatami, którzy przejdą etap 1
Każda/y z etapu 1 i 2 otrzyma feedback.
Dodatkowe informacje:
- Praca: zdalna a biuro mamy w Warszawie, Jana Pawła II 27
- UWAGA: szukamy osób, które nie piszą w AI ale potrafią wykorzystać jego możliwości w powierzonych zadaniach