Specjalista ds. Sprzedaży

Specjalista ds. Sprzedaży

Sprzedaż

ul. Podgórze 11, Poznań

SENSE Consulting

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż B2B
Sprzedaż usług

Mile widziane

prospecting
CRM
Inbound
Microsoft Office
Livespace
chaGPT
negocjacje

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? 

Jesteśmy zespołem, który robi rzeczy z sensem – dosłownie. SENSE consulting to firma doradcza, która od kilkunastu lat wspiera organizacje – od dużych firm, przez szkoły, po instytucje publiczne – w mądrym, odpowiedzialnym rozwoju. Projektujemy i realizujemy działania w obszarze innowacji, edukacji, rynku pracy i przedsiębiorczości. 

 

Twój zespół: 

W Dziale Sprzedaży SENSE consulting opiekujemy kompleksowo procesy szkoleniowo-doradcze. Towarzyszymy klientom od momentu pojawienia się potrzeby i dobrania najlepszych rozwiązań, poprzez opiekę Project Managerek podczas realizacji projektu, aż po follow-up, gdzie zbieramy feedback.  

Wraz z Działem Marketingu tworzymy 8-osobowy zespół, który naprawdę lubi ze sobą pracować – jesteśmy zgrani, zaangażowani i mamy duże poczucie sprawczości. Lubimy planować, ale też działać: konkretnie, skutecznie i z energią. Rozwijamy się, dlatego szukamy osoby, która dołączy do nas i poprowadzi z nami kolejne ciekawe projekty. 

 

🔎 Co będziesz robić w SENSE consulting? 

  • Inicjować i utrzymywać trwałe relacje z klientami, w tym wykorzystywać narzędzia marketingowe online (np. LinkedIn) do generowania nowych leadów oraz budowania obecności w sieci. 

  • Aktywne słuchać klientów, żeby zidentyfikować ich potrzeby szkoleniowe   i dopasować odpowiednie rozwiązania oraz współpracować z PMami i trenerami w tym zakresie. 

  • Przeprowadzać proces sprzedaży od pierwszego kontaktu po finalizację umowy. 

  • Przygotowywać spersonalizowane oferty oraz prezentacje, które odpowiadają na potrzeby klientów. 

  • Negocjować z klientami, uzgadniać warunki ofertowe oraz zamykać transakcje uwzględniając cele i potrzeby klienta. 

  • Współpracować z zespołem w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż i angażujących klientów. 

  • Efektywne planować i organizować pracę, zarządzać czasem oraz harmonogramami, by obsługiwać wielu klientów jednocześnie. 

  • Pracować na co dzień z LiveSpace. 


Jakich umiejętności potrzebujemy byś sprawdził/a się w tej roli?  

  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B – od aktywnego nawiązywania pierwszych kontaktów, opiekę zapytań przychodzących, poprzez prowadzenie klienta, doradzanie rozwiązań oraz negocjacje.

  • Zwinności w działaniu i umiejętnego wyznaczania priorytetów. 

  • Dobrej organizacji czasu pracy. 

 

Będzie super, jeśli masz doświadczenie również w: 

  • Sprzedaży usług szkoleniowych. 

  • Sprzedaży do małych i średnich przedsiębiorstw. 

  • Znajomości narzędzi MS Office. 

  • Dzieleniu się wiedzą na social media, na przykład LinkedIn i występowaniu w webinarach. 

  • Współpracy z zespołami, które kompleksowo opiekują klientów na etapie posprzedażowym. 

  • Sprzedaży usług z obszaru różnorodności czy dostępności. 

 

Nasze narzędzia w codziennej pracy: 

  • LiveSpace jako CRM. 

  • MS Teams do codziennej komunikacji. 

  • MS Office, MS365 już wkrótce. 

  • Fireflies do transkrypcji rozmów i robienia notatek. 

  • ChatGPT do codziennej pomocy. 

  • Agenci AI – dedykowane chatyGPT do konkretnych obszarów związanych z naszą specjalizacją. 

 

Co dajemy od siebie? 

  • Wynagrodzenie, które składa się z podstawy + premii (możliwa umowa o pracę lub umowa o pracę łączona z b2b)

  • Elastyczny czas pracy i praca hybrydowa (3 dni z biura po okresie próbnym). 

  • Biuro w centrum Poznania (ul. Św. Wojciecha). 

  • Sprzęt do pracy – komputer i telefon służbowy. 

  • Ciągły feedback. 

  • Benefity do wyboru (Medicover, Medicover Sport, Szop Kanapka). 

  • Prywatną opiekę psychologiczną. 

  • Biuro otwarte dla czworonogich przyjaciół. 

  • Dołączenie do organizacji o stabilnej sytuacji rynkowej. 

  • Pracę z największymi markami w Polsce i Wielkopolsce. 

  • Udział w szkoleniach oraz konferencjach branżowych. 

  • Jasno zdefiniowane cele i transparentny system wynagradzania.  

  • Pracę w organizacji, która ma wspólny cel i w której lubimy ze sobą pracować. 

  • Zwinność działania, pracę z najnowszymi trendami i ekspertami. 


🙌 Więcej o naszym procesie rekrutacyjnym przeczytasz tutaj:


https://senseconsulting.pl/kariera/

  

Zapraszamy Cię do dołączenia do firmy, która jest w top 5 firm szkoleniowo-doradczych w Polsce podnoszących kompetencje zespołów, Inkubatorem Innowacji w Megatrendach: kształceniu, edukacji włączającej oraz zrównoważonego rozwoju (jedyną organizacją wybraną przez Ministerstwo Polityki i Funduszy Regionalnych) oraz najważniejszym partnerem pozyskującym dofinansowania dla ochrony zdrowia. Naszą misją jest poprawa sektora zdrowia, biznesu oraz edukacji. Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie – aplikuj i dołącz do nas! 

Oferta dodana: 29.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca