- Biegła znajomość w Google Ads oraz Meta Ads
- Posiadanie certyfikatów egzaminacyjnych Google Ads
- Bardzo dobra znajomość GA4, GTM oraz Pixela
- tworzenie i zarządzanie kampaniami w GMC (Google Shopping), GDN, GSP, YT, Performance Max
- praktyczna znajomość procesów Marketing Automation na użytek eCommerce oraz B2B
- dobra znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w kontakcie z klientami (prowadzenie projektów)
- tworzenie estymacji kampanii na potrzeby wycen
- swobodne poruszanie się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy z Klientem
- samodzielność w organizacji pracy, planowaniu oraz raportowaniu
- doświadczenie w systemach reklamowych TikTok, Allegro Ads, Programmatic
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z prowadzeniem kampanii
- umiejętność wdrożenia rozwiązań z zakresu Consent Mode (np. Cookiebot, Cookieyes itp.)
- widełki płacowe: 9k - 11,5k netto (zależnie od doświadczenia i liczby obsługiwanych projektów)
- dostęp do niezbędnych, licencjonowanych narzędzi dla branży SEO/SEM
- dodatkowe premie
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- dofinansowanie do kart Multisport
- gwarantujemy pracę w miłej atmosferze i wśród pozytywnych osób ;-)
- współpracę z pozostałymi agencjami należącymi do grupy GoodOne.co
Zainteresowanych proszę o przesyłanie CV za pomocą Rocket Jobs.