Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

4 500 - 7 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
4 500 - 7 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office

finanse

empatia

administracja

język angielski

Opis stanowiska

Jeśli jesteś osobą skuteczną, skrupulatną, samodzielną i bystrą, działającą w tempie, to zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko Office Manager. Aplikuj i zostań szefem/szefową gdyńskiego biura SEOgroup!


Stanowisko jest ułożone procesowo, wystarczy tylko wejść w stworzone procesy i je realizować.


Action plan:

📃 spływ aplikacji - maj

👥 spotkania z wybranymi kandydatami - maj/czerwiec

🏁 rozpoczęcie współpracy - II połowa czerwca, najpóźniej od 1.07. 


Na stanowisku Office Managera będziesz odpowiadać za:

  • Bieżącą obsługę administracyjną biura
  • Rejestrowanie i wystawianie faktur
  • Przygotowywanie umów, dokumentów
  • Zlecanie przelewów
  • Współpracę z księgowością, kancelarią prawną, dyrektor finansową i zarządem
  • Monitoring należności i koordynowanie procesu windykacji
  • Obsługę korespondencji
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Zaopatrzenie biura
  • Przyjmowanie klientów i gości firmy
  • Wsparcie firmy w pozostałych kwestiach administracyjnych i organizacyjnych
  • Bieżącą, podstawową obsługę klientów agencji


Wymagania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność entuzjazm i zapał do pracy
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Wysoki poziomu kultury osobistej
  • Znajomość języka angielskiego - min. B1
  • Posiadanie pierwszych doświadczeń zawodowych
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Poczucie humoru i ciekawe hobby :)


Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania
  • Zainteresowanie marketingiem internetowym oraz nowymi technologiami


Oferujemy:

  • 🤝 Formę współpracy B2B, UZ lub poprzez Twój Startup
  • 🚀 Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji w zespole Takumi 匠 SEOgroup, gdzie jego członkowie posiadają wieloletnie doświadczenie w digital marketingu i są jego ogromnymi pasjonatami
  • 🏋️‍♂️ Dofinansowanie karty MultiSport
  • 🚆 Pracę stacjonarną w świetnie skomunikowanym miejscu (w pobliżu SKM, PKM, przystanki autobusowe), w prestiżowym miejscu jakim jest Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
  • 🧘 Dni wolne - balans między życiem prywatnym i zawodowym
  • ⚽️ Wejściówki na mecze piłkarskie Arki Gdynia
  • 🕕 Pracę na cały etat lub w niepełnym wymiarze
  • 🎉Wspólne celebrowanie osiągnięć, spotkania integracyjne
  • 🤩 Świetną atmosferę pracy
  • 🎁 Szereg innych wartości dodanych, których na ten moment nawet nie podejmujemy się spisywać


Etapy rekrutacji:

  • I Rozmowa wstępna
  • II Spotkanie z Founder & CEO SEOgroup
  • III Nawiązanie współpracy z wybraną osobą


Zostań Office Managerem drugiej najlepszej tego typu agencji na świecie! - W 2021 zajęliśmy 2. miejsce w konkursie Global Search Awards - w kategorii BEST GLOBAL SMALL INTEGRATED SEARCH AGENCY oraz Agencji Digital Roku 2023 wg raportu Media i Marketing Polska.


📧 Wyślij CV oraz napisz co Cię wyróżnia i stań się Takumi 匠!

4 500 - 7 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży z językiem ukraińskim

Nowa
8 000 - 12 000 PLN/mies.
4Specialist Sp. z.o.o.
Poznań
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa

Finance & Administration Specialist [100% remote]

Nowa
5 000 - 8 000 PLN/mies.
Mindlink
Trójmiasto
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
analiza
budżetowanie
Nowa