SFD to nie tylko lider innowacji w branży suplementacji oraz produktów spożywczych, ale przede wszystkim miejsce, gdzie pasja i zaangażowanie spotykają się z profesjonalizmem i kreatywnością.
Budujemy dynamicznie rozwijający się Team, który liczy już ponad 320 zaangażowanych osób. Nasz zespół to grupa utalentowanych profesjonalistów, które wspólnie tworzą inspirujące środowisko pracy. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by spełniać oczekiwania tysięcy klientów korzystających z naszych produktów. Jesteśmy dumni z różnorodności naszych pracowników, ponieważ wierzymy, że różnorodność jest kluczem do sukcesu.
Dołączając do nas, dołączysz do zespołu, w którym Twoje zdolności są cenione, a Twoje pomysły mogą zmieniać świat!
Czego oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku lub obsłudze klienta;
- podstawową wiedzę na temat branży suplementacji i sportu;
- gotowość do pracy w systemie godzinowym galerii handlowych;
- wysoką kulturę osobistą i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- chęć do nauki i rozwoju.
Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży oparte o standardy obsługi klienta;
- zainteresowanie branżą suplementacji i kulturystyki;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Obowiązki:
- profesjonalna obsługa Klienta w sklepie stacjonarnym oparta o firmowe standardy obsługi klienta (SOK);
- doradzanie i prezentowanie produktów marek SFD;
- dbanie o zapewnienie wzrostu efektywności i sprzedaży sklepu;
- przyjmowanie od Klienta i rozliczanie płatności za zakupiony towar;
- uzupełnianie na bieżąco towaru na półce oraz dbanie o estetyczny wygląd sklepu;
- zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie, jego obrębie oraz na ladzie tradycyjnej.
Oferujemy:
- współpracę z międzynarodową firmą, będącą liderem w swojej branży na rynku polskim oraz znaczącym graczem na rynku globalnym;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy od pierwszego dnia pracy;
- atrakcyjny system premiowy uzależniony od Twoich postępów i zaangażowania;
- elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb ;
- szeroki pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej;
- szkolenia i kursy dzięki którym będziesz na bieżąco ze wszystkimi naszymi produktami;
- a także: zniżki na produkty firmowe, darmowe bilety, prezenty okolicznościowe i wiele więcej.
Proces rekrutacyjny:
- Wyślij nam swoje CV i przedstaw swoje mocne strony.
- Po wstępnej analizie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej.
- Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, zostaniesz zaproszony na spotkanie kwalifikacyjne bądź dostaniesz zadanie.
- Po uzyskaniu pozytywnego wyniku zaprosimy Cię na spotkanie ofertowe i ustalimy wszystkie szczegóły naszej współpracy.
- Witaj na pokładzie! Jeśli dwie strony będą na “Tak” zostaniesz przeprowadzony przez najlepszy onboarding w Twoim życiu!