Współtworzenie i wdrożenie strategii SEM z uwzględnieniem ruchu z SEO i PPC w wyszukiwarce
Tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google AdWords, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, YouTube Ads oraz kampanii retargetingowych
Współpraca z zespołem developerów w zakresie optymalizacji stron www w celu intensyfikacji rezultatów z działań SEM
Przygotowanie analiz i raportów podsumowujących prowadzone działania
Regularne monitorowanie i analizę działań konkurencji
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych z nich
Oczekiwane umiejętności:
Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM (PPC oraz SEO)
Biegłe umiejętności korzystania z Google AdWords, Google Display Network, Facebook/LinkedIn/YouTube Ads
Bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager czy Semstorm
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane doświadczenie w obsłudze narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Google DoubleClick Bid Manager
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych oraz w sektorze B2B z wykorzystaniem działań SEM na rynku międzynarodowym
Korzyści dla Ciebie:
Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 31% wzrostu przychodu rocznie
Umowa o pracę
Dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)