Oferty
Manager zakupów i procesów logistycznych
Logistyka

Manager zakupów i procesów logistycznych

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

Zakupy

logistyka

dobra znajomość procesów logistycznych

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Stanowisko: Manager zakupów i procesów logistycznych 


Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą, która od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą i dystrybucją wysokiej jakości sprzętu medycznego. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych i niezawodnych rozwiązań medycznych, które pomagają poprawić jakość życia pacjentów oraz wspierają profesjonalistów medycznych w ich codziennej pracy.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:


  • zarządzanie procesami zakupowymi oraz logistycznymi w Centrum Logistycznym
  • monitorowanie stanów magazynowych
  • nadzór nad dokumentacją zakupową i logistyczną
  • zapewnianie terminowej realizacji zadań
  • nadzór nad systemem ciągłego doskonalenia procesów logistycznych oraz zakupowych
  • prowadzenie procesu pozyskiwania ofert oraz negocjowanie warunków zakupu oraz transportu
  • efektywna współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności operacyjnej i spełnienia potrzeb klientów


Nasze wymagania:


  • ukończone wykształcenie wyższe z zakresu logistyki (udokumentowane dyplomem ukończenia studiów) lub ukończony kurs z zakresu logistyki zakończony egzaminem
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość procesów logistycznych i zakupowych
  • budowanie oraz wspieranie rozwoju kultury ciągłych usprawnień procesów
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
  • biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office, w szczególności programów Excel i PowerPoint
  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • proaktywne podejście do rozwiązywania problemów operacyjnych oraz odwaga w podejmowaniu decyzji w dynamicznym środowisku
  • umiejętność analitycznego myślenia, zdolność przetwarzania licznych danych oraz wyciąganie trafnych wniosków


Co możemy zaoferować Ci w zamian?


  • 💪 szeroki pakiet benefitów, m.in.: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karnetu MultiSport, ubezpieczenie grupowe
  • ✏️ stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w oparciu o umowę o pracę
  • 💸 atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i doświadczenia
  • 📝 dużą samodzielność w działaniu oraz wsparcie w realizacji własnych pomysłów
  • 👩‍💻 ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na zdobycia cennego doświadczenia i dalszego podnoszenia kwalifikacji


Czekamy właśnie na Ciebie! Zapraszamy Cię do złożenia CV na stanowisko Managera zakupów i procesów logistycznych!

Sprawdź podobne oferty pracy

Planista

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
flota ciężarowa
obsługa komputera
język angielski
Nowa

Specjalistka/a ds. zamówień z językiem niemieckim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
łańcuch dostaw
obsługa klienta
Nowa

Asystent/ka Działu Zakupów

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Business Support Specialist

Nowa
5 040 - 10 080 pln
Primaris Services Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sumienność
język angielski
Dokładność
Nowa

Specjalista ds. Administracyjnych (m/k/x*)

Nowa
Raben Transport Sp. z o.o
Gądki
język angielski
Nowa