Firma specjalizująca się w świadczeniu usług ochrony oraz usług porządkowo-czystościowych zatrudni osobę na stanowisko: Menagera do spraw rozwoju.
Zadania:
- Rozwój sieci sprzedaży na terenie regionu.
- Planowanie i skuteczna realizacja nowych umów o współpracę.
- Kontrola obiektów w których świadczona jest usługa
- Realizacja zaplanowanych celów
- Odpowiedzialność za efekty pracy w podległym regionie.
- Nadzór nad zamówieniami środków czystości i sprzętu
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z Administratorami nadzorowanych obiektów;
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz rozpowszechnianie jej oferty usług;
- Kontrolowanie jakości pracy podległych pracowników;
- Samodzielne rozwiązywanie problemów;
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - wymagane
- Zdolności analityczne, planowania, komunikatywność.
- Doświadczenie w zarządzaniu pracownikami w sektorze usług utrzymania czystości
- Inicjatywa w pracy, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie w powierzone obowiązki.
- Prawo jazdy B – czynne.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży ochrony i sprzątania - warunek konieczny !
Wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych!
Zapewniamy:
- Dobrą atmosferę pracy.
- Stałe wynagrodzenie oraz premię, uzależnioną od wyników.
- Samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
Kontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00