O nas:
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. Chcemy cały czas sięgać po więcej i wierzymy, że razem nam się to uda.
Poszukiwany/poszukiwana: Account Executive
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów agencyjnych; Jeśli wiesz, co to znaczy, to już masz przewagę.
- Sprawnie zarządzasz projektami, potrafisz zaplanować i rozliczyć budżet.
- Lubisz pracować z contentem w każdej formie (wideo, digital, print; na rozmowie powiesz, z jakim jeszcze).
- Sprawnie poruszasz się w świecie digital marketingu i nie tylko – czasem zdarza się tradycja.
- Nie boisz się podejmowania decyzji oraz samodzielności, bo wiesz, jakim tempem żyje agencja.
- Zespół, zespół i jeszcze raz zespół – kochasz pracę w teamie.
- Budujesz długofalowe relacje z klientami tak, by obudzeni w nocy pamiętali Twoje imię.
- Znasz język angielski – przynajmniej komunikatywnie.
A teraz konkretnie, o obowiązkach:
- Będziesz prowadzić projekty marketingowe – stała obsługa i kampanijne strzały – dla polskich i międzynarodowych marek.
- Zadbasz o trwałe relacje z klientami z nastawieniem na budowę wzajemnego zaufania.
- Zbudujesz atmosferę współpracy z naszymi zespołami kreatywnymi, digitalem oraz wideo.
- Zaplanujesz, skoordynujesz i zadbasz o monitoring działań wokół projektu. Łącznie z planowaniem i rozliczaniem budżetów.
- Będziesz wspierać zespoły w budowaniu ofert przetargowych.
- Przygotujesz niejedną prezentację i podsumowanie dla potrzeb biznesowych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Skrócone godziny pracy w piątki – działamy do 15!
- Środowisko, które pozwala obudzić kreatywność, ucząc nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową (obligatoryjne 2 dni w biurze tygodniowo).
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Pet-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela – u nas jest on BARDZO mile widziany! 🐕🦺
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu profesjonalistów.
- Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych.
Poznaj nasz proces rekrutacji:
- przeglądamy, co tam przesyłasz
- odbywamy fajną rozmowę
- rozwiązujesz zadanie rekrutacyjne
- dopinamy szczegóły i już…
Witaj na pokładzie!
Czekamy na Twoje CV!🔥 Wyślij je przez RocketJobs.