Account Manager
Wieniawskiego 5, Poznań
SKIVAK Sp. Z O.O.
O nas:
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. Chcemy cały czas sięgać po więcej i wierzymy, że razem nam się to uda.
Poszukiwany/poszukiwana: Account Manager
Zgłoś się do nas, jeśli:
Masz przynajmniej 4-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów agencyjnych; Jeśli wiesz, co to znaczy, to już masz przewagę.
Sprawnie zarządzasz projektami, potrafisz zaplanować i rozliczyć budżet.
Lubisz pracować z contentem w każdej formie (wideo, digital, print; na rozmowie powiesz, z jakim jeszcze).
Sprawnie poruszasz się w świecie digital marketingu i nie tylko – czasem zdarza się tradycja.
Nie boisz się podejmowania decyzji oraz samodzielności, bo wiesz, jakim tempem żyje agencja.
Zespół, zespół i jeszcze raz zespół – kochasz pracę w teamie.
Budujesz długofalowe relacje z klientami tak, by obudzeni w nocy pamiętali Twoje imię.
Znasz język angielski – przynajmniej komunikatywnie.
A teraz konkretnie, o obowiązkach:
Będziesz prowadzić projekty marketingowe – stała obsługa i kampanijne strzały – dla polskich i międzynarodowych marek.
Zadbasz o trwałe relacje z klientami z nastawieniem na budowę wzajemnego zaufania.
Zbudujesz atmosferę współpracy z naszymi zespołami kreatywnymi, digitalem oraz wideo.
Zaplanujesz, skoordynujesz i zadbasz o monitoring działań wokół projektu. Łącznie z planowaniem i rozliczaniem budżetów.
Będziesz wspierać zespoły w budowaniu ofert przetargowych.
Przygotujesz niejedną prezentację i podsumowanie dla potrzeb biznesowych.
Co możemy Ci zaoferować?
Skrócone godziny pracy w piątki – działamy do 15!
Środowisko, które pozwala obudzić kreatywność, ucząc nowych umiejętności.
Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
Pracę hybrydową (obligatoryjne 2 dni w biurze tygodniowo).
Elastyczne godziny pracy.
Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
Pet-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela – u nas jest on BARDZO mile widziany! 🐕🦺
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu profesjonalistów.
Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych.
Poznaj nasz proces rekrutacji:
przeglądamy, co tam przesyłasz
odbywamy fajną rozmowę
rozwiązujesz zadanie rekrutacyjne
dopinamy szczegóły i już…
Witaj na pokładzie!
Czekamy na Twoje CV!🔥 Wyślij je przez RocketJobs.