O nas:
Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. Chcemy cały czas sięgać po więcej i wierzymy, że razem nam się to uda.
Poszukiwany/poszukiwana: Performance Specialist
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych w agencji lub po stronie klienta.
- Posiadasz wiedzę tajemną dotyczącą wszystkich systemów reklamowych – Meta, Linkedin’a, Google, TikTok.
- Odznaczasz się zdolnościami analitycznymi oraz znajomością narzędzi (w szczególności Google Analytics, Google Tag Manager) tak, by wszystkim przełożyć z cyferkowego na nasze.
- Lubisz pracę z ludźmi i szukasz miejsca, w którym Twoja kreatywność będzie miała szansę się rozwijać. Bo przecież w adsach też tkwi kreatywność prawda?
- Znasz angielski na poziomie, który pozwoli Ci na komunikację z działami zagranicznymi i klientami. No, komunikatywnie. We tower you know.
- Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel – cyferki, cyferki!
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach zagranicznych. Działamy w obszarze CE!
- Znajomość innych systemów reklamowych (m.in. Allegro Ads, Twitter Ads, RTB, Pinterest Ads i inne).
- Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (HotJar, Data Studio)
Twoje wyzwania:
- Obsługa naszych klientów w zakresie kampanii płatnych – Meta, Google, inne; Ty wiesz najlepiej, może pochwalisz się na rozmowie? :)
- Trafna ocena celów marketingowych kampanii płatnych dla naszych klientów (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn).
- Weryfikacja możliwości osiągnięcia KPI: zasięg, zaangażowanie, leady, konwersje, sprzedaż, czyli realne spojrzenie na to czego klient oczekuje, a co możemy dowieźć.
- Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych, budżetów, weryfikacja stawek, a nawet prezentacji ofertowych jeśli obudzisz w sobie kreatywność.
- Optymalizacja działań Facebook Ads, Google Ads i innych systemów reklamowych w ramach już istniejących kampanii. No wiesz, zerkać, optymalizować itd.
- Tworzenie raportów z obsługi social mediowej oraz paid ads – to ten moment, gdzie pochwalisz się wynikami. Mamy nadzieję ;)
- Współtworzenie ofert i media planów dla nowych i obecnych klientów.
- Bieżący kontakt z klientem we współpracy z account managerem w celu raportowania wyników, wskazywania nowych rozwiązań i możliwości optymalizacyjnych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Skrócone godziny pracy w piątki – działamy do 15!
- Środowisko, które pozwala obudzić kreatywność, ucząc nowych umiejętności.
- Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze.
- Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie.
- Pracę hybrydową (obligatoryjne 2 dni w biurze tygodniowo).
- Elastyczne godziny pracy.
- Dopłaty do kafeterii MyBenefit.
- Pet-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela – u nas jest on BARDZO mile widziany! 🐕🦺
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu profesjonalistów.
- Szkolenia oraz dostęp do najnowszych narzędzi marketingowych.
Poznaj nasz proces rekrutacji:
- przeglądamy, co tam przesyłasz
- odbywamy fajną rozmowę
- dopinamy szczegóły i już…
Witaj na pokładzie!
Czekamy na Twoje CV!🔥 Wyślij je przez RocketJobs.