Customer Deployment Specialist
Opis stanowiska
Jako Customer Deployment Specialist w SmartLunch będziesz na pierwszej linii kontaktu z naszymi klientami, prowadząc procesy wdrożenia nowych usług i produktów. Twoim zadaniem będzie konfiguracja systemu pod indywidualne potrzeby klienta, organizacja materiałów on-boardingowych oraz udział w spotkaniach, podczas których zbierzesz wymagania biznesowe i systemowe. Będziesz też prowadzić szkolenia online dla administratorów i współpracować z różnymi działami SmartLunch, by zapewnić sprawne wdrożenia. Nie zabraknie również wyzwań związanych z optymalizacją procesów i raportowaniem efektów, które pomogą nam stale podnosić jakość naszych usług.
O firmie
SmartLunch to firma z sektora B2B, która łączy IT i gastronomię, dostarczając innowacyjne rozwiązania w obszarze food delivery. Z zatrudnieniem powyżej 150 osób, stawiamy na rozwój, jakość i satysfakcję naszych klientów. Nasza kultura opiera się na współpracy, wzajemnym wsparciu i dążeniu do ciągłego usprawniania naszych usług, a wszystko to w przyjaznej i otwartej atmosferze.
Wymagania
Doświadczenie w prowadzeniu projektów, onboardingu klientów lub uruchamianiu usług
Umiejętność analitycznego myślenia i przekładania wymagań biznesowych na rozwiązania systemowe
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu wybranych procesów lub obszarów odpowiedzialności, z dbałością o terminowość i jakość realizacji
Łatwość nawiązywania relacji z klientami i zespołami wewnętrznymi
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2, umożliwiająca współpracę z klientami zagranicznymi
Mile widziana znajomość programów Figma lub Canva
Co oferujemy
Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym 7100 – 8000 zł brutto, uzależnionym od Twojego doświadczenia + atrakcyjne premie miesięczne
Hybrydowy model pracy – 2 dni w tygodniu Home Office po wdrożeniu, a start pracy między 7:00 a 8:30
Dofinansowanie do pysznych posiłków SmartLunch – jedz smacznie i zdrowo!
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i grupowe ubezpieczenie
Roczny budżet szkoleniowy oraz wsparcie w nauce angielskiego, abyś mógł się rozwijać
Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin oraz ekstra dzień w sylwestra
Fajną ekipę, z którą naprawdę chce się pracować
Proces rekrutacji
Nowy – Twoje zgłoszenie trafia do nas i zaczynamy ocenę
Weryfikacja HM’a – rekruter i kierownik działu przyglądają się Twojemu CV
Rozmowa telefoniczna – krótkie, swobodne spotkanie, by lepiej Cię poznać
Rozmowa kwalifikacyjna – spotkanie z zespołem, podczas którego porozmawiamy o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
Ocena – podsumowanie i decyzja o dalszych krokach
Oferta – składamy Ci oficjalną propozycję współpracy
Jeśli chcesz dołączyć do SmartLunch i wspólnie z nami zmieniać oblicze gastronomii B2B, nie czekaj – aplikuj już dziś!
Customer Deployment Specialist
Customer Deployment Specialist