Tworzenie strategii, planowanie i realizacja kampanii outbound / inbound w kanałach cyfrowych
Generowanie leadów i aktywne budowanie bazy kontaktów
Analiza efektywności działań i raportowanie wyników
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu w celu maksymalizacji wyników kampanii
Nasze wymagania
Ponad 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kampaniami marketingowymi w kanałach cyfrowych,
Praktyka w pracy z HubSpot lub SalesForce CRM
Znajomość narzędzi No-Code, Make, Airtable
Biegłość w analizie danych i tworzeniu raportów
Doświadczenie w obszarze zarządzania bazami danych
Silne zrozumienie najlepszych praktyk związanych ze wsparciem procesów sprzedaży i pozyskania klienta w kanale cyfrowym (systemy PPC, SEO, email marketing, marketing automation)
Doświadczenie w Project Management
Proaktywne nastawienie na rozwiązywanie problemów
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
To oferujemy
Zatrudnienie na podstawie wybranej przez Ciebie formy współpracy: umowę o pracę (14000-16000 brutto) lub B2B (15000-17000 netto)
Benefit SmartLunch — codzienne dofinansowanie posiłków w pracy
Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe z możliwością rozszerzenia pakietu o Twoich bliskich
Kartę sportową
Indywidualny budżet szkoleniowy na Twój rozwój (np. szkolenia, konferencje, studia podyplomowe)
Dofinansowanie nauki języka angielskiego
Dodatkowy, płatny dzień wolny z okazji urodzin, Wigilii oraz Sylwestra
Biuro w pięknej zielonej okolicy (z parkingiem), a w nim chillroom wyposażony w piłkarzyki, konsolę i mnóstwo planszówek
Elastyczne godziny pracy (umówiliśmy się, że każdy z nas powinien rozpocząć pracę do godziny 10:00)
Pracę w systemie hybrydowym (w tygodniu 3 dni z biura, w pozostałe dwa dni możesz skorzystać z home office)