SmartLunch | zdalnie + mobilnie Świętokrzyskie, Podkarpackie, Małopolskie | pełen etat | umowa o pracę
W SmartLunch wspieramy firmy w dbaniu o dobrostan pracowników poprzez wygodne i dofinansowane posiłki. Brzmi prosto? Być może. Ale żeby ktoś to kupił - musisz najpierw przekonać go, że to zmienia realia w jego firmie. A my nauczymy Cię jak to robić. Działamy w całej Polsce, współpracujemy z firmami zatrudniającymi setki, a czasem tysiące pracowników.
Rośniemy i szukamy kolejnej osoby do naszego zespołu sprzedaży - kogoś, kto nie boi się wyzwań, potrafi zbudować relację na najwyższym szczeblu i widzi sens w tym, co sprzedaje.
Oferujemy
-
Umowę o pracę (lub kontrakt B2B) i realny wpływ na wysokość Twoich zarobków
- 9800 zł brutto podstawy + premia jakościowa + system prowizyjny
- Samochód służbowy, telefon i laptop - również do użytku prywatnego
- Pracę zdalną z wyjazdami do Klientów (Świętokrzyskie, Podkarpackie, Małopolskie) i spotkaniami w centrali (Wrocław)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
-
Benefit SmartLunch - dofinansowanie do posiłków i karta lunchowa
- Dodatkowe dni wolne: urodziny, Sylwester, wolontariat
- Indywidualny budżet szkoleniowy + dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- Program poleceń pracowniczych i regularne spotkania integracyjne
- Elastyczne godziny pracy
Obowiązki
- Pozyskiwanie Klientów B2B - firmy zatrudniające powyżej 100 pracowników
- Umawianie i prowadzenie spotkań (online i na miejscu) z działami HR, zarządami, dyrektorami
- Prezentowanie usług SmartLunch i budowanie potrzeby wdrożenia
- Wdrażanie usługi u Klienta i wspieranie jej działania
- Monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych
- Raportowanie pracy w systemie CRM
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (preferowane długie procesy i decydenci wyższego szczebla)
- Samodzielność, inicjatywa, wytrwałość w działaniu
- Umiejętność prowadzenia rozmów opartych na budowaniu wartości i potrzeby, a nie “ofercie”
- Gotowość do pracy mobilnej - spotkania u Klientów to codzienność
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość obsługi komputera i systemów CRM