Zakres odpowiedzialności
Zarządzanie projektami marketingowymi
Planowanie i realizacja kampanii 360°
Koordynacja działań zespołu kreatywnego
Tworzenie contentu (głównie wideo)
Pisanie scenariuszy, tworzenie materiałów promocyjnych
Obsługa prostych narzędzi montażowych (np. CapCut) Montaż i publikacja wideo na Facebook, LinkedIn, TikTok, YouTube, Instagram
Występowanie przed kamerą
Prowadzenie formatów typu: Q&A, case study,krótkie formy reklamowe, relacje z wydarzeń
Umiejętność jasnego i naturalnego wypowiadania się w języku polskim i (opcjonalnie) angielskim
Obsługa konferencji i wydarzeń
Przygotowanie prezentacji, branding, rejestracja video
Koordynacja produkcji materiałów video/foto z wydarzeń
Prowadzenie transmisji live lub relacji
Kluczowe wymagania
Twarde kompetencje:
Min. 2 lata doświadczenia w marketingu (zarządzanie projektami, kampaniami)
Doświadczenie w tworzeniu i publikacji contentu – szczególnie video
Znajomość narzędzi: Asana / Canva / Figma, CapCut / ElevenLab
Umiejętność tworzenia prostych formatów social video (TikTok, Reels, Shorts, LinkedIn)
Miękkie kompetencje:
Wysokie umiejętności komunikacyjne – także przed kamerą
Proaktywność, samodzielność w działaniu
Umiejętność organizacji pracy własnej i innych (np. copywriterów, grafików, zleceniobiorców)
Entuzjazm i "vibe ekranowy"
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty